۰
پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰

احمدی‌نژاد: مردم از حضور من در اصفهان خبر نداشتند

به محض اينکه دولت به استان رسيد و مردم مطلع شدند ، پرشور و با اشتياق در خيابانها اجتماع کردند و شعارهاي انقلابي سرداد و بر همراهي و دلسوزي خود تاکيد مي کردند.
محمود احمدی نژاد با بیان اينکه اکثريت مردم استان از سفر دولت به استان خود خبر نداشتند گفت:اما به محض اينکه دولت به استان رسيد و مردم مطلع شدند ، پرشور و با اشتياق در خيابانها اجتماع کردند و شعارهاي انقلابي سرداد و بر همراهي و دلسوزي خود تاکيد مي کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور در جلسه استاني هيات دولت با تشکر صميمانه از اقشار مختلف مردم استان اصفهان و ابراز لطف و پشتيباني هاي مردم اين استان از دولت اظهار داشت:هوشمندي و دلسوزي مردم عزيز استان قابل ستايش و تکريم است .

وي افزود :مردم اصفهان با اجتماع پرشور خود يکبار ديگر نشان داد که آماده کارهاي بزرگ است.

رئيس جمهور بیان داشت: به عنوان دولت تا لحظه آخر با همان شتاب اوليه به کار خود ادامه خواهيم داد هر کس هر چه مي خواهد عليه دولت بگويد ما براي خوش آمد يا خوش نيامدن کسي کار نمي کنيم .

وی بیان داشت: مردم ما را براي مدت زمان معيني انتخاب کرده اند و موظف هستيم تا ثانيه آخر با همان شتاب ثانيه اول براي مردم کار کنيم .

احمدي نژاد با تاکيد بر اهتمام دولت بر عمران و آباداني بيشتر و رفع مشکلات مردم استان اصفهان گفت: در مجموع کارهاي بزرگي در اصفهان انجام شده و اين سفر تحرک خوبي در بخش هاي مختلف استان ايجاد خواهد کرد
کد مطلب: 28403
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *