۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۱

بازداشت هدایتی تکذیب شد

مالک باشگاه ملوان انزلی شایعه بازداشت خود را تکذیب کرد و گفت: در محل کارم حضور دارم.
به گزارش فارس به نقل از سایت باشگاه استیل آذین، حسین هدایتی که از روز سه شنبه گذشته در سفر و در هتل درویشی مشهد به سر می‌برد و روز گذشته به تهران بازگشته، صبح امروز با خبر بازداشت خود از طریق یکی از سایت‌ها مواجه شد که قبلا نیز اقدام به درج خبر مشابهی نموده بود.
حسین هدایتی در تماس تلفنی ضمن تکذیب خبر مذکور اعلام کرد از روز سه شنبه گذشته در مشهد مقدس نایب الزیاره بوده‌ام و از امروز در دفتر کار خودم حاضر و در حال پاسخگویی به مراجعات روزانه‌ام هستم.
هدایتی همچنین افزود: من هم مانند سایر شهروندان بعضی اوقات برای انجام امور حقوقی و قضایی خود و یا در زمان اختلاف با طرف مقابل معاملات اقتصادی خود به مراکز قضایی مراجعه و یا احقاق حق کرده و یا پاسخگو هستم که به این ترتیب اگر هم روزی در این مراکز حضور داشتم عجیب نیست.
وی افزود: امیدوارم اکنون که در آستانه انتخابات و رقم زدن یک حماسه سیاسی هستیم و در ادامه آن در تلاش برای خلق حماسه اقتصادی هستیم از چنین رفتار دور از انصافی در خصوص افراد اقتصادی دوری کنیم.
وی در پایان افزود: با توجه به تجربه و سابقه چندین ساله‌ام در ورزش و فوتبال با مردم عزیز و فوتبال دوستان صحبت‌هایی دارم که از طریق همین سایت و به زودی باطلاع عموم خواهم رساند.
کد مطلب: 28659
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *