۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۷

AFC از علی پروین تجلیل می‌کند

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حاشیه برگزاری کنگره فوتبال آسیا از علی پروین ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تجلیل و قدردانی می‌کند.
به گزارش تسنیم و به نقل از باشگاه پرسپولیس، به همین منظور علی پروین سه شنبه شب به اتفاق مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال برای حضور در مراسم ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا عازم مالزی خواهد شد.
محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به همین منظور عصر امروز (یکشنبه) با پروین گفت وگویی تلفنی داشت و درباره سفر به مالزی با وی صحبت کرد تا از قطعی شدن سفر او اطمینان خاطر پیدا کرده باشد.
نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره تجلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا از علی پروین، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هر ۴ سال یک بار از ستاره های فوتبال این قاره که سوابق درخشانی داشته و دوران قهرمانی‌شان از استمرا برخوردار بوده است، تجلیل و قدردانی می کند و امسال هم قرار است جوایز ویژه ای به علی پروین، همایون بهزادی و علی جباری اهدا شود.
وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران این سه نفر را انتخاب کرد و قصد دارد از سال ها حضور درخشان و مستمر آنها در سطح اول فوتبال آسیا تقدیر و قدردانی کند. این مراسم با برگزاری کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا که روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود، همزمان شده است. روز جمعه نیز علاوه بر ادامه موضوعات قابل بحث در کنگره از ستاره‌های فوتبال آسیا تجلیل و قدردانی می شود.
نبی تصریح کرد: به اتفاق آقای پروین سه شنبه شب عازم مالزی خواهم شد و در مراسم کنگره و همچنین تجلیل از ستاره های فوتبال آسیا شرکت خواهیم کرد.
نبی درباره عدم حضور همایون بهزادی و علی جباری در این مراسم، گفت: این مراسم متعلق به کل فوتبال آسیا خواهد بود و برای حضور در این مراسم از آقای پروین دعوت به عمل آمده و جوایز و نشان های زرین آقایان بهزادی و جباری به ما تحویل داده خواهد شد که فدراسیون فوتبال نیز در یکی از مناسبت های ویژه فوتبالی این نشان ها را به بهزادی و جباری تقدیم خواهد کرد.
کد مطلب: 28669
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *