۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۴

وظیفه هیئت‌های اجرایی، صیانت از آرای مردم است

فرماندار شهرستان گنبدکاووس، آرای مردم را امانتی بزرگ و صیانت از آن را وظیفه مهم هیات های اجرایی انتخابات دانست و بر آن تاکید کرد.
ˈنورالله نوراللهیˈ روز چهارشنبه درکارگاه آموزشی اعضای هیات های اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان های ˈگنبدکاووس، آزادشهر و رامیانˈ که در این شهرستان، گفت: برگزاری سالم انتخابات بدون جانبداری از فرد یا گروهی، خواست مردم از مجریان انتخابات است که هیات های اجرایی باید درتحقق این خواست بحق مردم تلاش نمایند.

وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری انقلاب و نامگذاری سال جاری به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۴ خردادماه، مصداق عینی تحقق حماسه سیاسی مدنظر معظم له است.

نوراللهی، اضافه کرد: بحمدالله مردم ما مردمی آگاه و هوشیار و مدافع ارزش های انقلاب هستند و قدرت تشخیص فرد اصلح را دارند و باید به رای آنان هرچه باشد، احترام گذاشت.

وی همچنین بابیان اینکه انتخابات مظهر اراده ملی، حماسه سیاسی، مردم سالاری دینی و آبروی نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: حضور حداکثری واجدین شرایط درانتخابات ۲۴ خرداد، پاسخ به ندای رهبری و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهد بود.

دراین کارگاه آموزشی ˈفرهاد شیبکˈ بعنوان مدرس به تبیین شرح وظایف قانونی هیات های اجرایی در برگزاری مطلوب انتخابات پرداخت و بر اجرای دقیق این وظایف و صیانت از آرای مردم تاکید کرد.

شهرستان گنبدکاووس بابیش از ۳۲۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
کد مطلب: 28917
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *