۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۱

آمریکا گرگ نیست، ما هم میش نیستیم

این کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: آمریکا اکنون گرگ نیست و ما هم میش نیستیم.
یکی از نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد عده‌ای از جریان فتنه ۸۸ کاسبی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، «محمد شریعتمداری» در نشستی با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در سالن جرجانی این دانشگاه در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جریان حوادث بعد از انتخابات ۸۸ جمعی در این بازی افتادند و معتقدم این بازی دشمن بود.

وی با بیان اینکه عده‌ای با فتنه کاسبی می‌کنند، اظهارداشت: من در دولتم وضعیت آقایان موسوی و کروبی را پیگیری می‌کنم.

وزیر بازرگانی دولت اصلاحات ادامه سیاست هسته‌ای را با هدایت رهبری انقلاب عنوان و بیان داشت: معتقدم مسوولیت دولت در این بحث تصمیم سازی است و کمیته‌ای تحت نظارت رهبری انقلاب این سیاست را پیگیری خواهند کرد.

شریعتمداری گفت: وضعیت اقتصادی کشور وضعیت نگران کننده‌ای است و معیشت مردم با بحران جدی مواجه شده و باید روند کنونی متوقف شود.

وی ۵۰ درصد گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی را ناشی از ضعف مدیریت‌های داخلی دانست و یادآورشد: وقتی می‌گوئیم قطعنامه‌ها ورق پاره است و تدابیری برای مقابله با آن‌ها اندیشیده نشده بدون شک باید شاهد چنین گرانی‌هایی باشیم.

کاندیدای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که برای چه نامزدهایی از انتخابات کنار می‌کشید؟ اظهارداشت: از اول قول داده و اکنون نیز می‌گویم برای چهار کاندیدا از صحنه انتخابات کنار می‌روم.

شریعتمداری افزود: سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی، آیت اله هاشمی و آقای ناطق نوری چهار کاندیدایی هستند که اگر وارد صحنه انتخابات شوند من بنفع آن‌ها کنار می‌کشم.

وزیر بازرگانی دولت اصلاحات، دلیل کناره گیری خود برای این افراد را گسترده بودن چتر حمایتی آنان در بکارگیری مدیران توانمند برشمرد.

وی در ادامه مذاکره با آمریکا را تابو ندانست و خاطرنشان کرد: معتقدم مذاکره با آمریکا با مشورت رهبری باید صورت گیرد.

این کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: آمریکا اکنون گرگ نیست و ما هم میش نیستیم.
کد مطلب: 28943
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *