۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۴

بی‌صبرانه منتظر مصاف بارسا-بایرن هستم

تا زمانی که سوت پایانی بازی به صدا در نیامده، نمی‌توان درمورد هیچ نتیجه‌ای در این ورزشگاه صحبت کرد. این را با توجه به تجربه‌ای که دارم می‌گویم.
سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ تاکید کرد که در بازی امشب بایرن و بارسا در نیوکمپ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا در کنفرانسی خبری در بوگوتا پایتخت کلمبیا در مورد بازی امشب دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا در نوکمپ گفت: هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ بدهد.

وی ادامه داد: دو تیم فوق‌العاده با هم بازی خواهند کرد. هر دوی این تیم‌ها تسلط فوق‌العاده‌ای در لیگ‌های داخلی کشورهای خود داشته‌اند و به شایستگی فصلی به این خوبی را پشت سرگذاشته‌اند. من بی صبرانه در انتظار بازی هستم.

گواردیولا همچنین در مورد جدال رئال مادرید و بوروسیا دورتموند متذکر شد: این بازی مملو از احساسات بود. در بازی رفت دو تیم نتیجه‌ای رقم خورد که اختلاف فاحشی را نشان می‌داد. همانطور که در برنابئو دیدیم تا زمانی که سوت پایانی بازی به صدا در نیامده، نمی‌توان درمورد هیچ نتیجه‌ای در این ورزشگاه صحبت کرد. این را با توجه به تجربه‌ای که دارم می‌گویم.

وی همچنین در مورد قدرت فوتبال آلمان نیز خاطرنشان کرد: من بر این باورم که فوتبال آلمان در طول این فصل خیلی هیجان انگیز بوده ولی فوتبال اسپانیا به لطف دو فرد خیلی بزرگ به نام‌های لوئیس آراگونس و بیسنته دل بوسکه، به سطح خیلی بالایی رسید.

گواردیولا در پایان متذکر شد: لیگ برتر انگلیس همیشه جزو ۳ لیگ برتر بوده و لیگ ایتالیا کمی افت کرده، در این کشورها فاکتور اقتصاد تاثیرگذار بوده ولی گاهی وقت‌ها این طبیعی است که چنین اتفاقی بیفتد و باید منتظر گذر زمان بود.
کد مطلب: 28949
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *