۰
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸

داور بازی بایرن مونیخ - بارسا اعلام شد

اتحادیه فوتبال اروپا داور مجارستانی را مسئول قضاوت دیدار رفت تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا کرد.
به گزارش تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا ویکتور کاسای، داور سرشناس مجارستانی را به عنوان قاضی نبرد سه‌شنبه شب تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرد.
کاسای ۳۷ ساله که سال ۱۹۹۸ و در سن ۲۳ سالگی در سطح اول فوتبال مجارستان سوت زد و در چند سال اخیر با قضاوت‌های تحسین‌برانگیزی در رقابت‌های معتبری همچون یورو ۲۰۱۲ و پیش از آن در جام جهانی ۲۰۱۰ برای خود نام و اعتباری در دنیای داوری کسب کرد، در شرایطی به عنوان داور بازی کاتالان‌ها و باواریایی‌ها انتخاب شده است که بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان همین فصل بین تیم‌های بارسلونا و میلان را سوت زده بود.
آن بازی را بارسایی‌ها با نتیجه ۴ بر صفر بردند و به همین دلیل بعید نیست که از انتخاب کاسای به عنوان داوری خو‌ش یمن برای بازی‌های خود، ابراز خرسندی کنند. کاسای در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۵ بازی را قضاوت کرده که در آنها ۲۷ بار کارت زرد را از جیب خود خارج کرده است. این داور مجار اما در تمام این بازی‌ها حتی یک بازیکن را هم از میدان اخراج نکرده است.
گابور اروی و گیروگی به عنوان کمک‌های اول و دوم ویکتور کاسای را در قضاوت این بازی یاری خواهند کرد.
کد مطلب: 28078
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *