۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۷

آغاز دوره آزمایشی نیروهای جدید وزارت خارجه ایران

عصر روز چهارشنبه، همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت زهرا (س) دوره آزمایشی نیروهای جدید وزارت امور خارجه با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه آغاز شد.
ایسنا: دکتر علی‌اکبر صالحی در این نشست، ضمن تبریک موفقیت ۱۰۰ نفر از جوانان نخبه و شایسته کشور از بین ۲۱ هزار شرکت کننده در مراحل مختلف آزمون استخدام در وزارت امور خارجه، گفت: وزارت امور خارجه پیشانی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور است و سرمایه ای بالاتر از نیروی انسانی ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به جایگاه مورد توجه جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین‌المللی، خطاب به نیروهای جدید اظهار کرد: این جایگاه برآمده از اندیشه ناب انقلاب اسلامی، عدالت خواهی و توجه به معنویت در کنار مادیات است که در چالش با اندیشه های مادی دنیا قرار دارد. از این رو شما وارد عرصه‌ای می‌شوید که باید پنجه در پنجه قدرت‌های دنیا بیاندازید.
او دفاع مقتدرانه و مدبرانه از منافع و عزت ملی ایران را وظیفه کارکنان وزارت امور خارجه دانست و نیروهای جدیدالورود را به توکل بر خدا، اخلاص در عمل، احترام به پیشکسوتان و ارباب رجوع و همچنین تقویت آموزش زبان‌های خارجی برای پیشبرد بهتر امور در وزارت امورخارجه فراخواند.
کد مطلب: 28962
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *