۰
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۷

بازداشت کلیه اعضای شورای یک شهر

در بررسی نهادهای نظارتی و انتظامی، نقش اعضای شورای شهر صفاشهر در تحریک مردم با انتشار بیانیه و اطلاعیه دعوت به تجمع و اعتراض، احراز شد

ایسنا نوشت: اعضای شورای شهر صفاشهر در استان فارس به علت دخالت و تحریک مردم و حمله ۷۰۰ نفر از مردم منطقه به معدن دهبید بازداشت و روانه زندان شدند.

سایت های مختلف خبری با اعلام این خبر نوشتند: «در حادثه حمله به معدن سنگ دهبید بیش از ده‌ها میلیارد تومان به تجهیزات و تاسیسات متعلق به بخش خصوصی خسارت وارد شد.

در این حمله صدها نفر بدون توجه به اخطارها و هشدارهای ماموران نیروی انتظامی و نظارتی وارد محوطه کارگاهی این معدن شدند و بعد از تخریب اماکن و ساختمان‌های محوطه اقدام به تخریب معدن و تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین و با ارزش مستقر در آن کردند و بسیاری از آن را به آتش کشیدند و مدیران و کارگران مستقر در معدن را مورد ضرب و شتم قرار دادند که با کمک نیروی انتظامی چند نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

در بررسی نهادهای نظارتی و انتظامی، نقش اعضای شورای شهر صفاشهر در تحریک مردم با انتشار بیانیه و اطلاعیه دعوت به تجمع و اعتراض، احراز شد و به دستور مراجع قضایی اعضای شورای شهر بازداشت شده و برای بازجویی و رسیدگی و بررسی بیشتر در زندان به سر می‌برند.»
کد مطلب: 29017
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *