۱
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۱

هدف احتمالي حمله اسرائيل به سوریه اعلام شد

هنوز خبری از تلفات و خسارات احتمالی منتشر نشده است
هدف احتمالي حمله اسرائيل به سوریه اعلام شد
همزمان با انتشار خبر ديده شدن بشار اسد، رئیس‏جمهوری سوریه، در مجامع عمومی و گفت‎وگو با خبرنگاران حاضر در دانشگاه دمشق، مقام‏هاي سوريه اعلام كردند كه اسرائيل به اهدافي در خاك سوريه حمله كرده است.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر به نقل از خبرگزاري رويترز، در نخستین ساعات بامداد یکشنبه صدای انفجارهایی شدید در دمشق، پایتخت سوریه، شنیده شد و ساعتی بعد، رسانه‌های دولتی این کشور گزارش دادند که اسرائیل به یک مرکز تحقیقات نظامی در حومه دمشق حمله موشکی کرده است. هنوز خبری از میزان تلفات و خسارات احتمالی این انفجارها منتشر نشده است. بنا بر برخي گزارش‌ها، انفجارها در کوه قاسیون رخ داده است. کوه قاسیون از شمال مشرف به دمشق است و از آنجايي كه مرکز نظامی جمرايا در آن منطقه قرار دارد اين احتمال قوت گرفته است كه اين مركز هدف اصلي حمله بوده است.
يک روز پیش از این رسانه‌های آمریکایی گزارش کرده بودند که جنگنده‌های اسرائیلی به یک محموله موشکی در خاک سوریه حمله کرده‌اند. خبرگزاري آسوشيتدپرس به نقل از يك مقام رسمي كه نمي‎خواسته نامش فاش شود، مدعي شده كه هدف اين حمله موشك‎هاي فتاح ۱۱۰ بوده است كه سيستم‏هاي هدايتي بسيار پيشرفته‏اي داشته‎اند. به گزارش شبکه خبری سی‎ان‏ان و خبرگزاری رویترز، سخنگوی ارتش اسرائیل درباره گزارش تلویزیون دولتی سوریه مبني بر حمله به خاك اين كشور گفته به هیچ وجه در مورد اين مسئله توضیحی ارائه نمی‌کند.
فیلم این حمله را اینجا ببینید.
کد مطلب: 29214
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *