۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۴

انفجار نارنجک در جایگاه پرسپولیسی‌ها

بعد از اینکه بازیکنان سپاهان در شرایط حساس بازی جوانمردانه را رعایت نکردند بازیکنان و هواداران پرسپولیس به شدت به آنها اعتراض کردند.
به گزارش تسنیم، هجوم هواداران سپاهان به جایگاه‌های خالی طبقه دوم باعث شد تا دیگر هواداران این تیم خوشحالی کنند.
* عزیزالله محمدی در ورزشگاه حضور دارد.
* بین جایگاه هواداران پرسپولیس و سپاهان در طبقه اول را ماموران نیروی انتظامی که گرمکن ورزشی پوشیده‌اند، پر کرده‌اند.
* زمانی که جواهیر سوکای روی ماهینی مرتکب خطای شدید شد گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس به این بازیکن و دیگر بازیکنان سپاهان اعتراض کردند.
* سفرای کشورهای نروژ، دانمارک و چند کشور دیگر در ورزشگاه حضور دارند. پهرکارت سفیر دانمارک به دعوت باشگاه پرسولیس به ورزشگاه آمده اما پیتر کمپرو سفیر نروژ و گری لوئیز نماینده سازمان ملل بدون دعوت قبلی در ورزشگاه حاضر شده‌اند.
* کریم انصاری‌فرد پس از باز کردن دروازه سپاهان به تماشاگران حاضر در ورزشگاه سلام نظامی داد. پس از این گل چند نارنجک دستی در ورزشگاه منفجر شد و هواداران پرسپولیس علیه سپاهانی‌ها شعار دادند.
* هواداران پرسپولیس از بازیکنان این تیم گلی دیگر طلب می‌کردند.
* بعد از اینکه بازیکنان سپاهان در شرایط حساس بازی جوانمردانه را رعایت نکردند بازیکنان و هواداران پرسپولیس به شدت به آنها اعتراض کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که کلاه کج در محوطه جریمه پرسپولیس افتاده بود اما بازیکنان سپاهان توجهی به این موضوع نداشتند و به حمله‌شان ادامه دادند.
* در اواخر نیمه اول و زمانی که خلعتبری قصد زدن ضربه کرنر را داشت هواداران پرسپولیس به این بازیکن سنگ پرتاب کردند.
* محمدحسین نژادفلاح، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و عضو هیات پرسپولیس در جایگاه ویژه حاضر است.
* تماشاگران سپاهان در نیمه دوم نارنجکی را به میان هواداران پرسپولیس پرتاب کردند. بعد از این موضوع تماشاگران دو تیم به سمت هم سنگ و آب معدنی انداختند. یکی از این سنگ‌ها به جایگاه خبرنگاران برخورد کرد. نیروی انتظامی درصد مهار تماشاگران دو تیم است.
کد مطلب: 29266
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *