۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۲

فینال جام حذفی به پنالتی کشیده شد

ضربات پنالتی تکلیف قهرمان جام حذفی کشور را مشخص خواهد کرد.
ایسنا: پس از تساوی یک بر یک در وقت عادی بازی، دو تیم کار را در وقت اضافی دنبال کردند. که در این سی دقیقه نیز همانند وقت عادی بازی سهم هر یک از دو تیم یک گل بود. در حالی که سپاهان همانند دقایق پایانی بازی بر توپ و میدان مسلط بود، پرسپولیس روی کار تیمی خوب و پاس رضایی به گل رسید. نوری قدر پاس ضربه سر رضایی را دانست و با ضربه‌ای دقیق تک به تک را به گل تبدیل کرد.
در ادامه سپاهان برای جبران گل خورده جلو کشید که این مساله باعث شد تا پرسپولیس چند ضدحمله خطرناک ترتیب ببیند، اما بی دقتی مهاجمان سرخپوش باعث از دست رفتن فرصت‌ها شد.
بهترین فرصت پرسپولیس پس از گل نوری، ضربه ایستگاهی بود که ضربه سر بنگر به تیر دروازه برخورد کرد تا سپاهان همچنان امیدوار باشد.
در حالی که مشخص نبود مهدوی‌کیا کی قرار است وارد بازی شود، نیمه نخست وقت‌های اضافی به پایان رسید.
در ۱۵ دقیقه دوم سپاهان خیلی زود به گل تساوی رسید؛ غلامی در دقیقه ۱۰۶ در گوشه محوطه جریمه صاحب فرصت شد و در روزی که نیلسون در اوج نبود روی جایگیری نه چندان مناسب او توپ را در زاویه موافق به گل تبدیل کرد تا همه چیز بار دیگر مساوی شود.
در ادامه سپاهان فشار زیادی آورد و پرسپولیس بیشتر تلاش کرد تا تساوی را حفظ کند. در دقیقا ۱۱۶ مهدوی‌کیا سرانجام به بازی آمد تا با حضور چهار دقیقه‌ای از فوتبال خداحافظی کند.
در دقیقه ۱۱۸ ضربه ایستگاهی محکم خلعتبری پس از برخورد به ابراهیمی می‌رفت وارد دروازه شود که توپ از بالای دروازه بیرون رفت. البته پرچم کمک‌داور نیز به نشانه آفساید بالا رفته بود.
کد مطلب: 29274
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *