۰
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۳

یارانه نقدی نان حذف نمی‌شود

اختصاص یارانه به برق و نان در لایحه بودجه ارائه شده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به بررسی بودجه دولت اشاره کرد و گفت: یارانه نقدی نان و حامل‌های انرژی از بودجه دولت حذف نشده و خرداد ماه امسال بودجه دولت نهایی و تصویب می‌شود.

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اخبار اعلام شده مبنی بر اینکه امسال یارانه نقدی برای نان به خانوار‌ها پرداخت نمی‌شود، اظهار کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم، اما یارانه نقدی نان در لایحه بودجه دولت آورده شده است.

وی اضافه کرد: اختصاص یارانه به برق و نان در لایحه بودجه ارائه شده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر نیز مجلس با این موضوع مخالفت نکرده و اختصاص بودجه برای پرداخت یارانه نقدی به نان و حامل‌های انرژی از لایحه پیشنهادی دولت حذف نشده است، تصریح کرد: لایحه پیشنهادی دولت از سوی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه بودجه امسال دولت طی روز‌های آینده بسته می‌شود، ادامه داد: اوایل هفته آتی نیز بودجه امسال دولت برای بررسی و تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

فولادگر با اشاره به اینکه بودجه دولت به مدت دو هفته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد، تاکید کرد: در حال حاضر بودجه امسال دولت در حال بررسی است و خرداد ماه امسال بودجه دولت نهایی می‌شود و مورد تصویب قرار می‌گیرد.

وی افزود: امسال بودجه به مدت سه ماه به صورت سه‌ دوازدهم اجرا شده است و نمایندگان مجلس باید تا خرداد ماه امسال نسبت به تصویب نهایی بودجه دولت اقدام کنند.
کد مطلب: 29340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *