۰
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷

نتیجه شکایت الهلال از استقلال مشخص شد

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به شکایت عربستان علیه ایران گفت که AFC در بررسی خود به تخلفات و قانون شکنی‌های قابل توجهی در ایران دست پیدا نکرد.
الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل در ورزشگاه آزادی برابر استقلال شکست داد. عبدالرحمان بن مساعد، رییس جنجالی الهلال پس از پایان بازی به شدت از میزبانی استقلال انتقاد کرد و از شکایت خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

آلکس سوسی، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراف کرد که کاروان الهلال در تهران اذیت شد، اما این گونه نبود که اذیت کردن آنها برنامه‌ریزی شده یا از قبل تعیین شده باشد، بلکه تنها بعضی از حالت‌های فردی رخ بود.

سوسی در گفت و گو با روزنامه‌ الاتحاد امارات گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا رفتار ایرانی‌ها را از نزدیک دنبال می‌کند. درباره شکایت عربستان از ایران هم باید بگویم که ما در تحقیق و بررسی خود به قانون شکنی ها و تخلفات بزرگی دست نیافتیم. بلکه تنها بعضی از رفتارهای فردی رخ داد.

او افزود: با وجود اعمال محرومیت‌ها و مجازات ها هنوز شاهد نژادپرستی و قومیت گرایی هستیم. به طور کلی AFC تمام تلاش خود را می‌کند تا از تیم‌های مهمان حمایت کند. ما مجازات‌هایی را برای ایران در نظر گرفته‌ایم، چرا که تماشاگران گاهی اوقات دست نوشته‌هایی همراه دارند که بیانگر توهین نژادپرستی است.
کد مطلب: 29512
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *