; ?>; ?> عمران خان متعهد به همکاری با نواز شریف شد - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۱۷

عمران خان متعهد به همکاری با نواز شریف شد

عمران خان، از رهبران سیاسی پاکستان وعده داد که در مورد مسأله تروریسم و دیگر موضوعات مهم با نخست‌وزیر جدید و منتخب این کشور همکاری کند.

عمران خان، ریییس جنبش عدالت این سخنان را در بیمارستان بیان کرد. وی پس از سانحه سقوط در تبلیغات انتخاباتی تحت درمان قرار دارد. حزب تحت رهبری عمران خان پس از حزب مسلم لیگ نواز شریف و حزب مردم به جایگاه سوم در انتخاب اخیر این کشور دست یافت.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، عمران خان در پیام ویدئویی که در کنفرانس مطبوعاتی جنبش عدالت منتشر شد،‌ تصریح کرد: تصمیم گرفتیم به رغم اختلافات شدید، برای حل مسائل اساسی کشور از جمله تروریسم با هم همکاری کنیم.

 

وی پیش از این، از شریف و حزب وی در تبلیغات انتخاباتی انتقاد کرده و متعهد شده بود به مخالفان بپیوندد.

 

نواز شریف نیز پس از دیدار روز سه‌شنبه با این ستاره سابق کریکت پاکستان در بیمارستان ابراز امیدواری کرده بود با عمران خان در جهت مصالح این کشور همکاری کند.

 

در انتخابات اخیر پاکستان که با مشارکت حدود 60 درصدی همراه بود، حزب عمران خان با اقبال جوانان و طبقه متوسط جامعه پاکستان مواجه شد. این حزب در تبلیغات انتخاباتی خود از «پاکستان جدید» و پایان فساد در این کشور سخن گفته بود.

 

عمران خان تصریح کرد: انتخابات به پایان رسیده است و ما به عنوان یک ملت می‌خواهیم رو به جلو حرکت کنیم.

 

وی ادامه داد: امیدوارم تمامی سیاستمداران و نظامیان پاکستان برای یافتن راه حلی برای مسأله تروریسم دور یک میز جمع شوند؛ مشکلی که تاکنون به مرگ هزاران تن در پاکستان منجر شده است.

 

عمران خان گفت: ما نمی‌توانیم شکوفایی را به بدون حل کردن مشکل تروریسم تضمین کنیم.

کد مطلب: 30272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *