۰
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۷

قالیباف یک‌تنه مسئولیت تحقق حماسه سیاسی را بر عهده گرفت

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما مسوولین امروز باید دین خود را به شما مردم که بیشترین زحمت را برای انقلاب کشیدید و کمترین توقع را داشتید ادا کنیم.
محمدباقر قالیباف طی سخنانی در مصلی شهر یاسوج اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی استوار و محکم و متدین هستند. به شما قول می‌دهم این محبت گرم، میهمان‌نوازی، استقبال، صفا و صمیمیت را با خدمت صادقانه خودم به شما مردم عزیز و خونگرم در آینده جبران کنم و هرگز این محبت شما را فراموش نخواهم کرد. من جوانمردی شما و همراهی شما را تنها در این جلسه ندیدم. این صفا و حضور جوانان را در دوران دفاع مقدس هم با ایثارگری مردم این استان در عملیات بدر دیدم. مشاهده کردم که با دست خالی در برابر دشمن ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: ما مسوولین امروز باید دین خود را به شما مردم که بیشترین زحمت را برای انقلاب کشیدید و کمترین توقع را داشتید ادا کنیم. ظرفیت کشور ما و ظرفیت استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد است و وضعیت کنونی قابل قبول نیست وضعیت کشاورزی و صنعت برای کشور بخصوص استان کهگیلویه و بویراحمد قابل دفاع نیست.

وی گفت: بنده امروز آمده‌ام به شما یک قول را بدهم؛ کسانی که من را به عنوان یک رزمنده و خدمتگزار می‌شناسند می‌دانند که هرگز در زندگی قولی که امکان اجرا نداشته باشد نداده‌ام.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با بیان این‌که «ما در این استان نیازمندیم به یک نگاه ویژه هستیم که خارج از روال بودجه‌های سالیانه است» اظهار کرد: چون عقب‌ماندگی این استان زیاد است. من خودم را متعهد به شما مردم و عشایر می‌دانم تا بتوانم در اولین برنامه و اولین تصمیمات و اقدامات توجه به مناطق محروم را در اولویت قرار دهم. ما این توجه به محرومان را از امام(ره) یاد گرفتیم و انقلاب و اسلام از ما می‌خواهد و وظیفه ماست و حق شما هم هست و منتی نیز بر شما نداریم که بگوییم قرار است به استان‌های محروم به طور ویژه بپردازیم. قاطعانه به شما عرض می‌کنم حتما شما خواهید دید ظرف دو سال روند کار در استان متحول خواهد شد.

وی معتقد است: ظلمی که به مناطق محروم و تولید و کشاورزی و دامپروری صورت گرفته نیازمند این است که بیشتر به آن‌ها توجه شود. باید از سرمایه و امکان ملی برای توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم بهره گرفت.

وی هم‌چنین گفت: بحث مسکن از اولویت‌های ما در برنامه‌ریزی است. با عملکرد صحیح در این بخش می‌توان قدرت خرید مردم را افزایش داد. به شما قول می‌دهم اگر توفیق خدمت پیدا کنم و شما مردم غیور در حماسه سیاسی یک حماسه عظیم انجام دهید، تعهد من به شما این است که حماسه اقتصادی را با همت شما بر اساس ظرفیت‌های این استان محقق کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: اگر بنده مدعی هستم رزمنده‌ام، باید بدانم این مردان مردی که در دوران دفاع مقدس در غرب کشور در مقابل دشمن ایستادند و هرگز نشکستند، حالا نیاز به خدمت ما دارند و باید بدانیم انقلابی و خدمتگزار کسی است که کاری برای این مردان مرد بکند. امروز همان مردم و همان مردان مرد که در مقابل دشمن نشکستند در مقابل مشکلات اقتصادی شکستند. امروز هم فرزندان و هم پدران شرمنده همدیگر هستند.اگر ما می‌خواهیم روحیات دفاع مقدس را پیگیری کنیم باید پایان دهنده این شرمندگی و شکستگی در خانواده‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: بنده به شما قول می‌دهم که آثار چنین حرکتی را در آینده نزدیک و نه چندان دور ملاحظه کنید و خود شما گواه و شاهد باشید که اتفاقات بزرگی در استان شما بیفتد. مطمئن باشید استان‌های محروم در اولویت خواهد بود و نخواهید دید بنده در تهران بمانم و بعد از این در دسترس شما نباشم.
کد مطلب: 32677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *