۳
۶
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۱
در پی نظرسنجی این حزب صورت گرفت:

حمایت حزب مردم‌سالاری از دکتر حسن روحانی

حسن روحانی و مصطفی کواکبیان در یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری - بهمن 1391
حسن روحانی و مصطفی کواکبیان در یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری - بهمن 1391
رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری اعلام کرد: در پی نظرسنجی صورت گرفته، این حزب در جلسه فوق‌‌العاده‌ دفتر سیاسی، آخرین نتایج و نظرسنجی‌ها را بررسی و حمایت از دکتر حسن روحانی را به شورای مرکزی پیشنهاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، مطهری‌نژاد رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و انتظار عمومی برای اعلام موضع حزبی، آن هم از سوی تنها حزب اصلاح‌طلب دارای شعبه در سراسر کشور براساس دستورالعمل دبیرکل این حزب نظرسنجی مستقلی در سراسر کشور با کمک دفاتر حزبی انجام گرفت و نتیجه نظرسنجی نیز برتری نسبی دکتر روحانی را در مجموع نشان داد. در عین حال به هر دلیلی فعلا امیدی به کسب نتیجه از فرآیند رسیدن به ائتلاف متصور نیست، لذا کمیته سیاسی این حزب در یک نشست فوق‌العاده و اضطراری مواضع این حزب را بررسی کرد.
رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری اعلام کرد: پس از بحث و بررسی طولانی، کمیته سیاسی با رای قاطع حمایت از دکتر حسن روحانی را به شورای مرکزی پیشنهاد کرد که تا روز دوشنبه قرار است این نظر نهایی شود و درصورت تایید نهایی این نظر از سوی شورای مرکزی، بیانیه رسمی حزب مردم‌‌‌سالاری به صورت تفصیلی و تحلیلی، فردا منتشر خواهد شد.
کد مطلب: 33076
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی کریمی
آقایان حزب مردمسالاری شما هم اصلاح طلب محسوب می شوید شما را به خداوند قسم شدیدا تبلیغات کنید تا اصلاحات پیروز گردد انشاءالله نگذارید محافظه کاران قدرت طلب پرچم ریاست جمهوری را بدست بگیرند!
سروی
امیدوارم آقای عارف هم به همین نتیجه برسد و زودتر ائتلاف این دو عزیز موجب یک همگرایی وسیعی در سطح کشور بشود
سعید
با سلام و عرض احترام
با توجه به نشر خبر بررسی مجدد رد صلاحیت دکتر روحانی در خبرگزاری فارس در شب گذشته و تکذیب خبر در امروز توسط دفتر دکتر کدخدایی و همین طور حذف خبر از سایت فارس این امر تنها یک هدف را دنبال می کند. و آن هشدار به اصلاح طلب ها و جلوگیری از ائتلاف روحانی و عارف است. به خیال خود فکر می کنند که اصلاح طلب ها را با این حرکت ترسانده و باعث می شوند اصلاح طلب ها برای عدم حذف از گردونه برای مقاومت در برابر شورای نگهبان دکتر عارف را نگه دارند و دست به ائتلاف نزنند چون به تدبیر خودشان می خواهند وحشتی بین اصلاح طلب ها بیندازند تا از ائتلاف جلوگیری کنند. لذا هر دو بزرگوار مطلع باشند که به این شایعات توجه نکنند و اینها فقط شیطنت افراطی هاست، همان روند ائتلاف را پیش بگیرند امیدواریم تا امشب خبرهای ائتلاف منتشر شود. افراطی ها به شدت از ائتلاف و پیروزی اصلاح طلب ها ترسیده و وحشت کرده اند به امید پیروزی روحانی عزیزمان