۱
۰
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰
اظهارات عجیب الهام درباره احمدی نژاد:

احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام زمان(عج) باز خواهد گشت

احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام زمان(عج) باز خواهد گشت
سخنگوی دولت گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، غلامحسین الهام سخنگوی دولت و معاون منابع انسانی رئیس‌جمهور در گردهمایی حامیان گفتمان سوم تیر که عصر امروز در سالن سیدالشهدا تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه حکومت مهدوی در جامعه‌ای رشد یافته و کمال‌پذیر تحقق خواهد یافت، گفت: حرکت امام و اسلام ناب محمدی همگی از جلوه‌های علم و خرد هستند. راه حرکت امام از مسیر معرفت و کمال می‌گذرد.

وی افزود: توحید ناب محمدی در وجود امام متجلی است و بدون امام نه عقل وجود دارد و نه توحید ناب. از این رو تنها در سایه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که رسیدن به سرچشمه زلال و پاک معرفت وجود دارد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز سوم تیرماه است و ما شاهد تقارن میمون این روز با ولادت حضرت امام عصر(عج) هستیم‌، گفت: ‌در سوم تیرماه حادثه‌ای روی داد و دولت احمدی‌نژاد سر کار آمد و امید را به همه دلها نشاند.

وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد توانست در جامعه جهانی مهدویت را معرفی کند، اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها توجه به دولت امام زمان(عج) را خرافه تعبیر کردند و تمام تلاش احمدی‌نژاد در مسیر استقرار حکومت علوی را تنها به یک بشقاب خالی محدود کردند.

الهام ادامه داد: متاسفانه در چنین دیدگاهی ساده‌زیستی تبدیل به نگاهی عوامانه شد و دولت به جهل متهم شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدویت به کار برده است، گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.

سخنگوی دولت در پایان با ذکر سخنانی ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد حضور و ظهور حضرت امام زمان(عج) برای اجرای عدالت در دنیا خواهیم بود.
کد مطلب: 34203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


سعید
با سلام
از طرفی باید با این افراد طبق قانون و به دلیل ترویج خرافه و توهین به اعتقادات دینی مردم و جامعه، قوه قضاییه با جدیت و قاطعانه رسیدگی کنه و مورد مجازات قرار بده .
از طرف دیگه بنده فکر میکنم اینها میخوان دین جدیدی یا فرقه جدیدی مانند فرقه بهایت در کشور ایجاد کنند که اگر این امر از آنجایی که هشت سال در بالاترین مسند قدرت کشور بوده اند ، باید اکنون در نطفه خفه شه تا در آینده شاهد گسترش این خرافه گرایی و پیدایش فرقه ای ظاله مانند بهاییت نباشیم که فردا و پس فرداها دوباره بخواهیم برای مبارزه با این فرقه برنامه ریخته و بودجه هنگفت بیت المال جهت اون خرج بشه