۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰

سابیا: از ایران شناختی نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین تأکید کرد از تیم ملی ایران به‌عنوان یکی از حریفان تیمش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شناختی ندارد.
سابیا: از ایران شناختی نداریم
الخاندرو سابیا پس از قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ و هم‌گروهی تیمش با ایران، نیجریه و بوسنی عنوان کرد: طبق آماری که ما از شهرهای بازی‌های‌مان در جام جهانی گرفتیم باید در آب‌وهوایی بازی کنیم که مناسب است، به‌ویژه در بازی دوم شرایط آب‌وهوایی شهر بلوهوریزونته بسیار مطلوب است.

وی با بیان «نمی‌توان گفت که در گروه آسانی قرار گرفته‌ایم»، افزود: ما از ایران شناختی نداریم. نیجریه را نیز تا حدودی می‌شناسیم و باید خودمان را به‌خوبی برای جام جهانی آماده کنیم. اولین بازی تدارکاتی‌مان با رومانی است که فکر می‌کنم این بازی می‌تواند به‌خوبی ما را آماده کند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: باید فاصله شهرها را به‌خوبی تنظیم کنیم. ما در جام جهانی گروه آسان نداریم و باید تلاش کنیم به‌عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کنیم و قدم به قدم جلو برویم. این موضوع مهم است که ما به برزیل نخوریم، چون آن‌موقع همه متفق‌القول می‌خواهند که برزیل پیروز شود.

سابیا تصریح کرد: با توجه به شرایط آب‌وهوایی شهرهای برزیل باید برنامه‌ریزی‌مان را طوری تنظیم کنیم که این اختلافات شرایط ما را سخت نکند.
کد مطلب: 35978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *