۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵

بوفون: هواداران‌ گالاتاسرای نمی‌توانند برای این تیم گل بزنند

سنگربان ایتالیایی یوونتوس با تاکید بر اینکه تیمش با آمادگی کامل و برای کسب جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خانه گالاتاسرای قدم می‌گذارد،‌ گفت هوداران حریف آنقدرها هم نمی‌توانند به نماینده ترکیه کمک کنند.
بوفون: هواداران‌ گالاتاسرای نمی‌توانند برای این تیم گل بزنند
یوونتوس امشب (سه‌شنبه) در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی به خانه گالاتاسرای ترکیه می‌رود که برای صعود به مرحله بعد حق باختن در این بازی را ندارد. بانوی پیر این بازی را باید در ورزشگاهی انجام دهد که به خاطر سر و صدا و جوی که هواداران گالاتاسرای علیه تیم حریف به وجود می‌آورند کابوس بسیاری از تیم‌های اروپایی بوده است،‌ هرچند برای بوفون این مسئله چندان مهم نیست.

جان لوئیجی بوفون به خبرنگاران گفت: من هرگز ندیده‌ام که هواداران برای تیم‌شان گل بزنند و در بازی امشب نیز همین طور خواهد بود. نتیجه‌ای که در بازی امشب رقم می‌خورد به میزان زیادی به نگرش و ذهنیتی بستگی دارد که با آن به میدان می‌رویم و اینکه چه پاسخی به هوادارانی که می‌خواهند صدای‌شان شنیده شود، بدهیم.

وی افزود: می‌دانیم که در این فصل در سری A بهتر از لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌ایم اما امیدواریم که در این بازی عملکردی خوب مانند آنچه که در لیگ داشته‌ایم را ارائه کنیم. گالاتاسرای بازیکنان هجومی بزرگی دارد اما ما امیدواریم که راه حلی برای مواجه شدن با مشکلات احتمالی آنها پیدا کنیم.
کد مطلب: 36063
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *