۰
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۸

شوماخر پس از تلاش برای کمک به دوستش دچار حادثه شد

مدیربرنامه‌های میشائیل شوماخر فاش کرد حادثه اخیر این اسطوره دنیای فرمول یک در پیست اسکی مریبل فرانسه، پس از تلاش وی برای کمک به یکی از دوستانش رخ داده است.
شوماخر پس از تلاش برای کمک به دوستش دچار حادثه شد
به نقل از نشریه میرر، استارت حادثه شوک‌‌آور اخیر میشائیل شوماخر که باعث خونریزی مغزی و فرو رفتن وی به حالت کما شد، زمانی زده شده که او به یکی از دوستانش که در گودالی پوشیده از برف فرو رفته کمک کرد.

طبق گفته مدیربرنامه‌های شوماخر، او در مسیر رساندن خود به یکی از دوستانش که در گودال پر از برف فرو رفته بود، قرار داشته که کنترل خود را از دست می‌دهد پس از برخورد با یک صخره در به هوا پرتاب شده و با سر به صخره‌ای دیگر برخورد می‌کند.

به دنبال آسیب شدیدی که به سر شوماخر وارد شد، ۲ عمل جراحی روی مغز او صورت گرفته است و گزارش‌ها حاکی از آن بوده‌اند که پیشرفت جزئی در روند درمان وی صورت گرفته هرچند هنوز هیچ یک از پزشکان این اسطوره آلمانی حاضر نشده‌اند اظهارنظری قطعی مبنی بر برطرف شدن خطر داشته باشند.

در پی این حادثه پلیس فرانسه اقدام به بررسی و تحقیق درباره جزئیات آن کرده است، تحقیقاتی که در آن مشخص شده دلیل این اتفاق احتمالاً تمرکز ناکافی شوماخر پس از تلاش وی برای کمک به یکی از دوستانش بوده است.

سابین کم، مدیر برنامه‌های شوماخر، کسی که جمعه این هفته ۴۵ ساله می‌شود با رد خبر اخیر مبنی بر اینکه علت حادثه شوماخر سرعت زیاد او هنگام اسکی بوده است، گفت: میشائیل و گروه او بین ۲ مسیر تعیین شده پیست در حال اسکی بوده‌اند. ظاهراً یکی از دوستان شوماخر در این محدوده در برف فرو می‌رود که او برای کمک به او به سمتش حرکت می‌کند. شوماخر به وی کمک می‌کند و پس از آن در ادامه مسیر در اثر برخورد با یک صخره‌ به هوا پرتاب می‌شود و در ادامه با ۲ یا ۳ صخره دیگر برخورد داشته و در آخر با چنان شدتی به صخره محل حادثه برخورد می‌کند که کلاه ایمنی‌اش به ۲ تکه تقسیم می‌شود. حادثه‌ای که برای شوماخر رخ داده از بدشانسی محض او بوده نه سرعت بالایش.

در همین حال پروفسور ژان فرانسوا پایه، پزشک معالج و جراح شوماخر درباره آخرین وضعیت راننده پیشین تیم فرمول یک فراری گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم که خطر رفع شده است. ما از آینده او هیچ چیز نمی‌توانیم بگوییم. شوماخر در کمای مصنوعی به سر می‌برد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد. ما هنوز مشکلاتی دیگری داریم و روند درمان او ادامه خواهد داشت.
کد مطلب: 36553
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *