۰
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵

عزيزيان قهرمان دوي ماراتن ايران شد

مسابقه دوي ماراتن قهرماني کشور در رده سني بزرگسالان روز جمعه (13 دي ماه) به مناسبت گراميداشت هفته وحدت در جزيره قشم برگزار شد.
عزيزيان قهرمان دوي ماراتن ايران شد
رقابت دوي ماراتن قهرماني کشور روز جمعه (۱۳ دي ماه) به مناسبت گراميداشت هفته وحدت در جزيره قشم و در رده سني بزرگسالان برگزار شد، که با قهرماني رضا عزيزيان از البرز به پايان رسيد.

 در مسابقه دوي ماراتن دوندگان پس از استارت مسابقه از روستاي لافت (يکي از روستاهاي توابع بخش مرکزي شهرستان قشم است) مسير ۴۲ کيلومتر و ۱۹۵ متري را پشت سر گذاشتند که در پايان رضا عزيزيان از استان البرز قهرمان شد و احسان زيني وند از استان ايلام و نصراله رستمي از استان قزوين به ترتيب در جايگاه دوم و سوم ايستادند.

در اين رقابت ۱۵ دونده از استان هاي البرز، خراسان رضوي، خراسان جنوبي، قزوين، ايلام، فارس، کرمان، گيلان، سمنان، خراسان شمالي، هرمزگان و قشم با يکديگر به رقابت پرداختند.

بر اساس اعلام منصور روشن قياس رييس هيات دووميداني استان هرمزگان، مسابقه دو ماراتن با استقبال ويژه تماشاچيان روبرو شد و ميهمانان ويژه اي چون مدير کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان، جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قشم، رييس پليس راهبر شهرستان قشم، معاون فرماندار قشم، رييس راه و ترابري شهرستان قشم، مدير ورزش و جوانان قشم، رييس شوراي شهر بندر لافت و نمايندگان شوراي شهر اين مسابقه را از نزديک مشاهده کردند.

در پايان اين مسابقه به نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرماني و به ساير دوندگان گواهي شرکت اهداء شد.

رکورد دوي ماراتن ايران با زمان ۲ ساعت و ۲۱ دقيقه و ۳ ثانيه متعلق به بهدوج است.

کد مطلب: 36615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *