۰
يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲

نتايج هفته هجدهم بوندس ليگا

دومين شب از هفته هجدهم ليگ دسته اول فوتبال آلمان با توقف زردپوشان وستفالن و شکست نزديک‌ترين تعقيب کننده صدرنشين رقابت‌ها همراه بود.
نتايج هفته هجدهم بوندس ليگا
در ادامه ديدارهاي هفته هجدهم بوندس‌ليگا، نخستين هفته از نيم فصل دوم اين رقابت‌‌ها، امشب (شنبه) ۵ ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها تيم بورسيا دورتموند، نايب قهرمان فصل گذشته در خانه خود برابر تيم آگزبورگ با تساو ۲ بر۲ متوقف شد. اسون بندر در دقيقه ۵ و نوري شاهين در دقيقه ۶۶ براي بورسيا دورتموند گلزني کردند و گل‌هاي آگزبورگ را هم بندر که در دقيقه ۵۶ به اشتباه دروازه خودي را باز کرد و دونگ ون جي در دقيقه ۷۲ به ثمر رساندند. دورتموند با اين نتيجه ۳۳ امتيازي شد و همچنان در رده سوم جدول ماند.

در ديگر بازي مهم امشب، بايرلورکوزن تيم دوم جدول رده‌بندي و نزديک‌ترين تعقيب کننده بايرن مونيخ صدرنشين نيز در خانه تيم فرايبورگ با نتيجه ۳ بر۲ تن به شکست داد. آدمير مهمدي ۲۷ ، جاناتان اشميد در دقيقه ۵۳ و فليکس کلاوس در دقيقه ۹۰ براي فرايبورگ گلزني کردند و گل‌هاي دورتموند را هم لارس بندر در دقيقه ۵ و سيمون رولفس در دقيقه ۳۶ زدند. لورکوزن با اين شکست ۳۷ امتيازي ماند.

در ساير بازي‌هاي امشب نتايج زير رقم خورد:

نورنبرگ ۴ – هوفنهايم صفر

اشتوتگارت يک – ماينتس ۲

ولفسبورگ يک – هانوفر ۳

در ادامه بازي‌هاي امشب تيم اينتراخت فرانکفورت ميزبان تيم هرتا برلين خواهد بود. در جدول رده‌بندي بوندس ليگا، تيم‌هاي بايرن مونيخ با ۴۷، باير لورکوزن با ۳۷ و بورسيا دورتموند با ۳۳ امتياز رده‌هاي اول تا سوم را در اختيار دارند.
کد مطلب: 36822
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *