۰
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲

کي‌روش: بازيکنان جوان فردا لذت مي‌برند

سرمربي تيم ملي فوتبال در نشست خبري پيش از بازي با کويت صحبت‌هاي خود را مطرح کرد.
کي‌روش: بازيکنان جوان فردا لذت مي‌برند
کارلوس کي‌روش در نشست خبري پيش از بازي با کويت اظهار داشت: به تمامي اهالي رسانه خوشآمد مي گويم و همان طور که همه مي دانيد برنامه فشرده اي براي بازي با کويت و گينه تدوين کرديم.

به گزارش فارس، وي افزود: مي خواهم جملاتي را به مسئولان فدراسيون کويت بگويم که قبول کردند مقابل ما فردا به ميدان بروند. فردا اين فرصت را به گروهي از بازيکنان جوان خواهيم داد که بتوانند مقابل کويت بازي کنند. البته با تلفيقي از بازيکنان با تجربه. فرصت خوبي وجود دارد که بازيکنان جوان ما تجربه بازي هاي بين المللي را به دست آوردند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا از روند آماده سازي تيم ملي راضي است و آيا تيم ملي مي تواند به دور دوم جام جهاني صعود کند، گفت: در درجه اول فقط بايد در مورد بازي با کويت صحبت کنيم. بايد اين موضوع را تذکر بدهم ما صعودمان را به جام ملت هاي آسيا قطعي کرديم و مهمترين مطلب اين است که بايد به بازيکنان جوان خوشامد بگوييم. در مورد جام جهاني فرصت داريم صحبت کنيم و کار خود را با بازي با گينه شروع مي کنيم و در زمان مناسب در مورد آن توضيح مي‌دهم.

نمي توانم توضيح دهم که توافقي صورت گرفته تا چه بازي هايي را در راه جام جهاني انجام مي دهيم. اين فرصت سخت بود اما بازي هاي ما مقابل بلاروس، آنگولا و توباگو قطعي شده است و بازي با گينه هم در دستور کار است.

در ادامه خبرنگاري پرسيد چقدر براي بازيکنان جواني که قرار است فردا به آنها ميدان دهيد ارزش قائل مي شويد که کي‌روش پاسخ داد: به هيچ عنوان هيچ فشاري به ما وارد نشده و البته همکاري باشگاه ها قابل تقدير است. بازي فرداي ما مقابل کويت يک بازي رسمي است و بازيکناني مثل رضا حقيقي، کريم انصاري فرد و علي کريمي از سپاهان اين فرصت را دارند تا تجربه کسب کنند. مهمترين مسئله اين است که تا آخرين روزي که فرصت داريم درهاي تيم ملي به روي همه باز است.

وي در خصوص وضعيت تيموريان و بيک زاده گفت: متاسفانه ما ديروز فهميديم که دست تيموريان مجددا دچار مشکل شده است و اين خبر بدي براي استقلال و تيم ملي است. ديروز با قلعه نويي صحبت کردم و فکر مي کنم اين فرصت وجود دارد که تيموريان در بازي هاي جام جهاني حضور داشته باشد.

کي روش در ادامه صحبت هايش در خصوص اينکه آيا ۵ لژيونري که امشب به تهران مي آيند فرصت بازي فردا را دارند يا خير گفت: خير آنها تنها اين فرصت را دارند که در بازي مقابل گينه حضور داشته باشند.

وي درپاسخ به اين سوال که استفاده از بازيکنان جوان در آينده چه تاثيري خواهد داشت، گفت: ما هميشه براي برد به زمين مي رويم ولي نمي توانيم اين شرايط دوباره را در ايران ادامه دهيم. به طور مثال يک دروازه بان با هزار بازي ملي و يک دروازه بان ديگر بدون بازي ملي. وقتي شما به جام جهاني مي روي سه بازي انجام مي دهي و ۲۳ بازيکن در اختيار داري و اين فرصت بسيار خوبي است که به بازيکنان جوانمان وقت بدهيم و شايد اين فرصت به وجود بيايد که يک بازيکن جوان خيلي کمک کرد. مطمئنا وقتي اين قبيل اين کارها را انجام مي دهيم يک نوع ريسک است اما ديديد که به عمان باختيم و ريسک کرديم.

وي تاکيد کرد: وظيفه اصلي من اين است که بازيکنان را آماده کنيم تا کارهاي خود را در زمين ارائه دهند. من مطمئن هستم که بازيکنان جوان ما فردا از بازي لذت خواهند برد.

کد مطلب: 37619
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *