۱
۰
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۲

ایران از محل نگهداری مرزبانان ربوده شده خبر دارد

سخنگوی وزارت کشور با اعلام این که از محل نگهداری مرزبانان ربوده شده ایران تا حدودی خبر داریم گفت: ما تنها دولت پاکستان را در این باره به رسمیت می شناسیم و کاری به گروهک تروریستی نداریم.
ایران از محل نگهداری مرزبانان ربوده شده خبر دارد
حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور در حاشیه ختم برادر حجت الاسلام پورفاطمی نماینده مردم تنگستان و دشتی درباره آزادی ۴ مرزبان ایرانی ربوده شده توسط گروهک جیش العدل گفت: در این مساله برای ما حفظ جان این ۵ نفر بسیار مهم و اساسی است، کار باید به نحوی پیش رود که جان این ۵ عزیز تهدید نشود.

وی افزود: وزارت امور خارجه کار دیپلماسی را انجام می دهد ما هم با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در ارتباطیم و سفیرمان وظایفی را که بر عهده گرفته را انجام می دهد.

امیری ادامه داد: پاکستان نیز از آنچه اتفاق افتاده است ابراز تاسف نموده و ما هم در آنها حسن نیت دیدیم از این رو آنها نیز قول دادند برای آزادی ۵ مرزبان کمک کنند.

قائم مقام وزیر کشور در پاسخ به این گفته می شود قرار است هیاتی از ایران برای بررسی این مساله عازم پاکستان شود گفت: یک هیاتی هفته گذشته به کویته اعزام شدند و کمیته مرزی مشترک را تشکیل دادند و در جریان این سفر صحبتهایی را مطرح کردند.

وی خاطر نشان کرد: با تمام این تمهیدات اقدامات برای آزادی این ۵ مرزبان در حال انجام است و این در حالی است که هر ۵ نفر گروگانهای ایرانی در سلامت کامل به سر می برند و ما می دانیم جای آنها کجاست.

سخنگوی وزارت کشور یادآور شد: در این ماجرا ما تنها دولت پاکستان را به رسمیت می شناسیم و کار به گروهک تروریستی نداریم، ۵ مرزبان ما به پاکستان برده شده است و پاکستانیها نیز از آنچه اتفاق افتاده ابراز تاسف و ناراحتی کرده اند.
کد مطلب: 37663
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ایرانی
ما بی صبرانه منتظر آزادی این عزیزان و بازگشتشان به وطن هستیم.