۰
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۶

قائم مقام پرسپولیس از حل و فصل مشکلات مالی این باشگاه خبر داد

بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از علی پروین از پرداخت مطالبات چندین ماهه کارکنان باشگاه پرسپولیس خبر داد.
قائم مقام پرسپولیس از حل و فصل مشکلات مالی این باشگاه خبر داد
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی اظهارداشت: با تلاش‌ها و درایت آقای پروین و اعضای محترم هیات مدیره و همکاری صمیمانه وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی، درپی انعقاد قرارداد با اسپانسر فصل آینده پرسپولیس حقوق معوقه و مطالبات کلیه مدیران، معاونین و پرسنل باشگاه پرسپولیس پرداخت شد.

وی تصریح کرد: قراردادی که باشگاه پرسپولیس با بانک قرض الحسنه رسالت به امضا رسانده قراردادی چندجانبه و با وِیژگی‌های خاص است و می‌توان این نوید را داد که بسیاری از مشکلات مالی باشگاه انشاالله ظرف یکی دو هفته آتی برطرف خواهد شد. آقای پروین از زمانی که به باشگاه آمده‌اند برای درآمدزایی و حل و فصل مشکلات مالی تلاش‌های زیادی انجام دادند و بالاخره توانستند برای فصل آینده با بانک رسالت به توافق برسند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بنده شخصاً و با صلاحدید آقای پروین در چندین جلسه با بانک قرض الحسنه رسالت شرکت کردم. جوانب قرارداد و توافق باشگاه با بانک قرض الحسنه رسالت و شرکت صنایع فولاد کرمان بررسی شد و در نهایت به امضای قراردادی منجر شد. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز نشست مشترکی با مدیران بانک قرض الحسنه رسالت داشتند. برای انعقاد این قرارداد موافقت وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نیز جلب شد تا همه اقدامات قانونی با توجه به اینکه پرسپولیس در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است رعایت شده باشد.

وی با بیان اینکه جا دارد از تلاش های وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی و همکاری صمیمانه آنها کمال تشکر و تقدیر را داشته باشیم، ادامه داد: انشاالله مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس نیز به ویژه بازیکنان در اسفندماه و روزهای آتی برطرف خواهد شد.

منتقمی تاکید کرد: آقای پروین چندان به دنبال مصاحبه کردن نیستند اما باید بگویم اقدامات بسیار خوبی انجام شده و ایشان تصمیم گرفتند اولویت اول به پرداخت حقوق معاونان، مدیران و پرسنل باشگاه داده شود. در همین راستا یکی دو روز گذشته میزان مطالبات، حقوق ماهیانه، حق سنوات، عیدی و... تک تک پرسنل باشگاه محاسبه شد و اقدامات لازم برای پرداخت حق و حقوق پرسنل باشگاه انجام شد. حقوق برخی پرسنل امروز و حقوق سایر پرسنل نیز فردا پرداخت خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد که برخی از پرسنل سه ماه و حتی برخی شش ماه حق و حقوق خود را دریافت نکرده بودند و مشکلاتی برای آنها به وجود آمده اما با سعه صدر آنها و تلاش‌ها و درایت آقای پروین و اعضای هیئت مدیره حق و حقوق آنها پرداخت شد. انشاالله مشکلات تیم نیز برطرف خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: جزییات چگونگی مشارکت هواداران با بانک قرض الحسنه رسالت و حمایت آنها از باشگاه و ارائه خدمات جدید به هواداران در سایه مشارکت متعاقبا اعلام خواهد شد. همین طور که گفتم آقای پروین چندان تمایل به در بوق و کرنا کردن فعالیت‌های خود ندارند اما صادقانه باید بگویم این قرارداد در عرصه اسپانسر پیراهن از نظر مبلغ قابل توجه محسوب می‌‌شود و ویژگی‌های دیگری نیز دارد که میزان درآمدهای باشگاه در راستای درآمدزایی باشگاه افزایش خواهد داشت. جزییات این قرارداد و همچنین چگونگی مشارکت هواداران متعاقبا از سوی مسئولان بانک قرض الحسنه رسالت و آقای پروین اعلام خواهد شد.

بهروز منتقمی در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان متولی و به نوعی صاحبخانه پرسپولیس، ما تمامی اقدامات را در سایه هماهنگی با وزارت ورزش و همچنین سازمان خصوصی سازی انجام داده و از تعامل و همکاری تنگاتنگ و راهگشای وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی تشکر می‌کنیم. آنها با درایت خود ما و مدیریت باشگاه را در حل و فصل مشکلات مالی و انعقاد این قرارداد همراهی کردند و خوشحالیم که پس از چند ماه می‌توانیم بگوییم مشکلات مالی تیم و باشگاه انشاالله برطرف خواهد شد.
کد مطلب: 37782
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *