۰
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۴

مايکل شوماخر از کما خارج شد

مدير فعاليت هاي مايکل شوماخر قهرمان صاحب نام مسابقات اتومبيلراني فرمول يک از به هوش آمدن وي پس از يک دوره طولاني کماي مصنوعي خبر داد.
مايکل شوماخر از کما خارج شد
سابينا کيم به بخش آلماني اين شبکه گفت: شوماخر از حالت کماي مصنوعي خارج شد و توانست همسر خود را بشناسد. اما خروج کامل وي از کما به دليل تاثير دارويي دشوار است. او گاه به هوش مي آيد و دوباره به حالت کما بر مي گردد.

کيم افزود: نمي توانم بيش از اين چيزي بگويم زيرا براي مسائل شخصي شوماخر احترام قائلم.

مايکل شوماخر (Michael Schumacher) زاده ۳ ژانويه ۱۹۶۹ در شهر هورت در ايالت نوردراين-وستفالن آلمان، راننده آلماني مسابقات فرمول يک است.

شوماخر که سال ۲۰۱۲ از مسابقات حرفه اي کناره گيري کرد، با ثبت رکورد ۹۱ پيروزي موفق ترين راننده مسابقات فرمول يک به شمار مي رود.

شوماخر روز يکشنبه ۲۹ دسامبر ۲۰۱۳ در حالي که به همراه پسرش در کوه هاي آلپ فرانسه اسکي مي کرد، دچار سانحه شد و سرش به صخره اصابت کرد. به گفته پزشکان، او با سرعت بالا با يک صخره برخورد کرده، به هوا پرتاب شده و دوباره روي صخره فرود آمده است. شوماخر در زمان وقوع سانحه از کلاه ايمني استفاده مي کرده است و به گفته پزشکان اگر کلاه ايمني بر سر نمي داشت، در جا کشته مي شد. پزشکان با انجام عمل جراحي و همچنين مراقبت هاي پزشکي به وضعيت وي رسيدگي کردند و تا کنون در کماي مصنوعي به سر مي برد.
کد مطلب: 38416
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *