۰
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۳

کارگردان «گودزیلا» در دنیای جنگ ستارگان فیلم می‌سازد

گرت ادواردز کارگردان بریتانیایی که فیلم اخیر «گودزیلا» را ساخته است، قصد دارد فیلمی بر پایه «جنگ ستارگان» بسازد.
کارگردان «گودزیلا» در دنیای جنگ ستارگان فیلم می‌سازد
به نقل از بی بی سی، این فیلم جدید که هنوز نام مشخصی ندارد، جدای از سه گانه «جنگ ستارگان» جدیدی که قرار است توسط جی جی آبرامز کارگردانی شود، است.

گری ویتا نویسنده‌ای که مسئولیت نوشتن فیلمنامه «کتاب ایلای» را در سال ۲۰۱۰ بر عهده داشت، فیلمنامه فیلم ادواردز را خواهد نوشت. این فیلم روز شانزدهم ماه دسامبر ۲۰۱۶ اکران می شود.

ادواردز در بیانیه‌ای گفت: از زمانی که با دنیای «جنگ ستارگان» آشنا شدم می دانستم که می خواهم باقی زندگی‌ام را مشغول چه کاری شوم. می خواستم به اتحاد شورشیان بپیوندم! از این که بالاخره می توانم وارد این ماموریت شوم بسیار هیجانزده و مفتخر هستم.

سخنان ویتا نیز با احساسات ادواردز همخوانی داشت. او گفت: فرصت همکاری در این پروژه حقیقتا رویایی است که به واقعیت پیوسته است.

فیلم سه بعدی «گودزیلا»ی جدید ادواردز در راس باکس آفیس ایالات متحده قرار گرفت و تا به حال بیش از ۲۱۶ میلیون دلار (۱۲۸ میلیون پوند) درآمد داشته است. او همچنین در گذشته و در سال ۲۰۱۰ نیز برای کارگردانی فیلم «هیولاها» مورد تحسین منتقدان و تماشاچیان قرار گرفته بود.

از همان ابتدا، جورج لوکاس کارگردان، سه گانه اصلی فیلم های «جنگ ستارگان» یعنی سه فیلم «جنگ ستارگان» در سال ۱۹۷۷، «امپراتوری حمله می کند» در سال ۱۹۸۰ و «بازگشت جدای» در سال ۱۹۸۳ را به عنوان سه فیلم اول یک مجموعه کلی شامل ۹ فیلم در نظر گرفته بود. این فیلم ها داستان زندگی لوک اسکای واکر جوان، هان سولو و پرنسس لیا را دنبال می‌کردند که در مقابل امپراتوری کهکشانی می جنگیدند.

سه گانه فیلم‌های بعدی جنگ ستارگان با عنوان های «تهدید شبح» در سال ۱۹۹۹، «حمله کپی ها» در سال ۲۰۰۲ و «انتقام سیت» در سال ۲۰۰۵ در ادامه سه فیلم اول اکران شدند.

کمپانی دیسنی در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد کمپانی لوکاس فیلم را به مبلغ ۴.۰۵ میلیارد دلار (۲.۵ میلیارد یورو) خریداری کرده است و پیش از آن نیز گفته بود که جورج لوکاس در سه گانه بعدی به عنوان مشاور حضور خواهد داشت. مجموعه سه گانه فیلم های بعدی با فیلم «جنگ ستارگان: اپیزود ۷» سال آینده آغاز خواهد شد.
کد مطلب: 39069
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *