۰
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳

کلمبيا حريف اروگوئه در يک هشتم نهايي شد

کلمبيا با شکست ژاپن با امتياز کامل به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد.
کلمبيا حريف اروگوئه در يک هشتم نهايي شد
تيم‌هاي کلمبيا و ژاپن از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز (چهارشنبه)، به وقت تهران براي برگزاري آخرين بازي خود در مرحله گروهي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل در ورزشگاه پانتانال شهر کوئيبا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه ۴ بر يک به سود کلمبيا به پايان رسيد.گل‌‌هاي کلمبيا را کانه (۱۷، پنالتي)، جکسون مارتينز(۵۵و۸۲) و جيمز رودريگز(۸۹) به ثمر رساندند. اوکازاکي نيز تک گل ژاپن را در دقيقه ۴۶ وارد دروازه حريف کرد.

کلمبيايي‌ها در اين نيمه روي خطايي که کانه در محوطه جريمه روي راموس انجام داد صاحب ضربه پنالتي شوند. کواردادو در دقيقه ۱۷ پشت اين توپ ايستاد و با شوتي محکم دروازه ژاپن را باز کرد و تيمش را يک بر صفر پيش انداخت. در ادامه ژاپني‌ها سعي در جبران گل خورده داشتند و چند موقعيت و کرنر هم به دست آوردند و در نهايت در وقت تلف شده اين نيمه به گل تساوي رسيدند.

در نيمه دوم اين کلمبيايي‌ها بودند که باز در پي جبران برآمدند و جکسون مارتينز توانست در دقيقه ۵۵ گل دوم کلمبيا را به ثمر برساند. اين بازيکن در دقيقه ۸۲ يک‌بار ديگر دروازه نماينده آسيا را گشود تا تيمش سه بر يک پيش بيفتد و با کسب ۹ امتياز کامل به عنوان تيم صدنشين گروه C صعود کند.

کلمبيا بايد در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف اروگوئه‌اي برود که در بازي آخر خود ايتاليا را شکست داد و به عنوان تيم دوم گروه خود صعود کرد.

جيمز رودريگز در دقيقه ۸۹ بازي از سمت چپ حرکت کرد و توانست گل چهارم را وارد دروازه ژاپن کند.


کد مطلب: 39525
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *