۰
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۳

اکران فیلمی درباره ضربت خوردن حضرت علی (ع) در سینماهای ایران

فيلم سينمايي «اينجا شهر ديگريست» به كارگرداني احمدرضا گرشاسبي و تهيه‌كنندگي سعيد سعدي ویژه ماه مبارک رمضان با سرگروهي سينما فرهنگ روي پرده سينماهای کشور رفت.
اکران فیلمی درباره ضربت خوردن حضرت علی (ع) در سینماهای ایران
اکران عمومی فيلم سينمايي «اينجا شهر ديگريست» از امروز چهارشنبه يازدهم تيرماه مصادف با چهارم ماه مبارك رمضان به سرگروهي سينما فرهنگ و به همت موسسه پخش فيلم «آفتاب عالمتاب» آغاز شد.

در «اينجا شهر ديگري است» داریوش ارجمند، پژمان بازغی، پريوش نظريه، هومن برق‌نورد، عليرضا کمالي‌نژاد، فرخ نعمتی و... به ايفاي نقش‌هاي اصلي مي‌پردازند.

فیلمنامه «اینجا شهر دیگری است» توسط حمید امجد نوشته شده و داستان فيلم زمان پس از ضربت خوردن حضرت علی علیه‌السّلام را روایت می‌کند و ظلم‌هایی که به ایشان از سوی افراد مختلف روا شده در فیلم دیده می‌شود. فیلم از شب ضربت خوردن حضرت‌ علی (ع) تا زمان شهادت را به تصویر خواهد کشید و قصه در مدت زمان ۴۸ ساعت می‌گذرد. داستان حول محور چهار شخصیت اصلی می‌گذرد که یک زن و سه مرد آن را ایفا خواهند کرد.

«اینجا شهر دیگری است» به تهیه کنندگی سعید سعدی و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تهیه و تولید شده است و اكران عمومي اين اثر بر عهده موسسه پخش و توزيع فيلم «آفتاب عالمتاب» است.
کد مطلب: 39631
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *