۰
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
استقلال رکورددار است

برترين هاي ليگ برتر تا پايان هفته هفتم

با انجام 8 ديدار و ثبت 18 گل هفته هفتم مسابقات ليگ برتر با صدرنشيني استقلال به پايان رسيد و اين اعداد و ارقام را در مسابقات به شکلي منحصر به فرد براي تيم ها ثبت کرد.
برترين هاي ليگ برتر تا پايان هفته هفتم
میانگین امتیاز

استقلال با کسب ۱۸ امتیاز در ۷ بازی به میانگین فوق العاده ۲.۵۵ امتیاز به ازای هر بازی رسید. این میانگین بهترین میانگین استقلال و امیر قلعه نویی در تمام ادوار لیگ برتر بوده است.

بیشترین برد

استقلال در ۶ بازی از ۷ بازی خود برنده شده است که از حیث عددی باید گفت آبی پوشان در۸۵درصد از بازی ها برنده شده اند. استقلال به جز باخت برابر سپاهان در تمام بازی های دیگر برنده شده اند، تراکتورسازی با ۵ برد در رده دوم قرار دارد.

کمترین باخت

پدیده، استیلای خود را در جدول کم باخت ها ادامه داد. پدیده از شکست برابر استقلال خوزستان گریخت تا در ۷ بازی همچنان بدون شکست باشد. رکورد بی شکستی در ادوار مختلف لیگ برتر متعلق به تیم فوتبال سایپاست که در سال ۱۳۸۴ در ۲۳ بازی متوالی بدون شکست ماند. رکورد بی شکستی از ابتدای فصل هم متعلق به پرسپولیس ۱۳۸۶ است که در ۱۷ بازی بدون باخت به کارش به اندازه یک رکورد تداوم داد.

بیشترین گل زده

استقلال با ثبت ۱۵ گل صاحب میانگین ۲.۱۴ به ازای هر بازی است، آبی پوشان تنها تیمی هستند که میانگین گل زده آنها از عدد ۲ بالاتر است.

کمترین گل خورده

وقتی فولادی ها با دریافت گل از پیکان به طلسم این تیم خاتمه دادند در عنوان بهترین خط دفاع میدان را برای یکه تازی پدیده خالی گذاشته اند تا پدیده مشهد با دریافت ۳ گل صاحب بهترین خط حمله مسابقات فوتبال لیگ باقی بماند.

ارزش گل

استقلال با ۱۵ گل زده و ۶ گل خورده، صاحب تفاضل ۹ مثبت است که نشان دهنده مرغوبیت عملکرد استقلال است. در سه بازی اخیر استقلالی ها برابر حریفان خود ۸ گل زده و گلی دریافت نکرده اند.

پرگل ترین تیم

عملکرد استقلال از یک حیث دیگر هم جذاب بوده است. آبی پوشان پرگل ترین مسابقات لیگ را داشته اند. آنها با ۱۵ گل زده و ۶ گل خورده صاحب عنوان پرگل ترین مسابقات هستند، دربازی های استقلال ۲۱ گل از خط دروازه ها گذشته است که نشان می دهد در بازی های این تیم به طور متوسط ۳ گل در هر ۳ بازی به ثمر رسیده است. این آمار به لیگی اختصاص دارد که میانگین گل ثبتی در بازی هایش به زحمت به ۲ می رسد! تیم های صبا و راه آهن هم در بازی هایشان ۱۹ گل داشته و جزو تیم های جذاب لیگ هستند. صبا ۹ گل زده و ۱۱ گل خورده و راه آهن ۸ گل زده و ۱۱ گل خورده دارد.
کد مطلب: 41075
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *