۰
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
ژنرال دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا:

اگر داعش را رها کنیم، به کویت هم می رسد

مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک نیروهای ارتش آمریکا در سخنرانی خود در کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا تاکید کرد که اگر راهبرد باراک اوباما در گسترش حملات هوایی علیه داعش با شکست مواجه شود او پیشنهاد خواهد کرد که آمریکا اعزام نیروهای زمینی به عراق را بررسی کند.
اگر داعش را رها کنیم، به کویت هم می رسد
ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک نیروهای ارتش آمریکا در سخنرانی خود در کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا تاکید کرد که اگر راهبرد باراک اوباما در گسترش حملات هوایی علیه داعش با شکست مواجه شود او پیشنهاد خواهد کرد که آمریکا اعزام نیروهای زمینی به عراق را بررسی کند.

 دمپسی گفت: اگر هواپیمایی سقوط کند، ارتش آمریکا برای عملیات نجات آمادگی دارد. تشکیل نیروی مبارزه با تروریسم بخشی از راهبرد ما برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه است.

وی افزود: اگر ما داعش را رها کنیم، مناطق نفوذ خود را گسترش خواهد داد و ممکن است به کویت هم برسد.

رئیس ستاد مشترک نیروهای ارتش آمریکا در سخنرانی خود در کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت: حملات علیه مواضع داعش در سوریه مستمر و پیوسته خواهد بود.

دمپسی افزود: مشارکت نیروهای زمینی آمریکا در این عملیات در مرحله بعدی مشخص خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما می توانیم با تشکیل ائتلاف گسترده بین المللی، داعش را شکست دهیم.

مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک نیروهای ارتش آمریکا تاکید کرد نیروی هوایی این کشور پناهگاه های امن داعش در سوریه را هدف قرار خواهد داد.

دمپسی افزود: ما برای نابودی داعش در عراق و سوریه مصمم هستیم. جنگ ما مستلزم شراکت با دولت عراق است. ما برای هدف قرار دادن مواضع داعش در سوریه آمادگی داریم.
منبع:انتخاب
کد مطلب: 41370
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *