۰
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۳
شب خوب مدعيان

صعود چلسي و منچسترسيتي در جام اتحاديه

تيم هاي چلسي و منچسترسيتي با پيروزي مقابل حريفان شان توانستند به دور بعد رقابت هاي جام اتحاديه فوتبال انگليس راه پيدا کنند.
صعود چلسي و منچسترسيتي در جام اتحاديه
چلسی در دیدار امشب میزبان بولتون بود و مورینیو همان طور که از قبل گفته بود، بازیکنانی که کمتر در لیگ برتر فرصت بازی پیدا کرده بودند، را در این دیدار راهی میدان کرد. پتر چک، آسپلیکوئتا، میکل، آکه، صلاح و رمی از جمله بازیکنانی بودند که امشب در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفتند و در نهایت توانستند پیروزی ۲-۱ تیم شان را رقم بزنند.





اولین گل چلسی در این دیدار را کورت زوما در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند اما بولتون خیلی زود توسط میلس کار را به تساوی کشید. با این حال شاگردان مورینیو توانستند در ابتدای نیمه دوم بار دیگر به گل برسند. این بار اسکار بود که در نقش گلزن ظاهر شد و تیمش را پیش انداخت. این برتری تا پایان حفظ شد و چلسی به دور بعد راه پیدا کرد.
در دیگر دیدار، شاگردان مانوئل پیگرینی آتش بازی راه انداختند و با نتیجه ۷-۰ شفیلدونزدی را از پیش رو برداشتند. جالب اینکه هر هفت گل، در نیمه دوم به ثمر رسید. در این دیدار تیم میهمان از ۶۰ با اخراج زاپاته ۱۰ نفره شد اما مردان پیگرینی پیش از آن هم ۳ بار دروازه شفیلد را باز کرده بودند.






لمپارد که در ابتدای هفته مقابل چلسی گل تساوی بخش سیتی را به ثمر رساند، امشب هم دو بار موفق به گلزنی شد. او گل اول را در دقیقه ۴۷ و گل هفتم را در دقیقه ۹۰ زد. ادین ژکو هم دو بار نام خود را در جدول گلزنان ثبت کرد. خسوس ناواس، یحیی توره (پنالتی) و خوسه پوزو، دیگر گلزنان سیتی در این دیدار بودند.


نتایج سایر دیدارها:

کریستال پالاس ۲-۳ نیوکاسل

وست بروموویچ ۳-۲ هال سیتی
کد مطلب: 41646
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *