۰
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۹

در جلسه امروز منتقمي و کفاشيان چه گذشت؟

بهروز منتقمي سرپرست باشگاه پرسپوليس صبح امروز به ديدار علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال رفت و در مورد مسائل مختلف با او به گفت‌وگو نشست.
در جلسه امروز منتقمي و کفاشيان چه گذشت؟
منتقمی  در مورد مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: جلسه خوبی را با آقای کفاشیان برگزار کردیم در این جلسه درخواست ما از آقای کفاشیان تعامل بیشتر فدراسیون با باشگاه بود. موضوع های مختلفی همچون نقل و انتقالات حمایت های سازمان لیگ و فدراسیون با توجه به تغییر و تحولات جدیدی که در باشگاه پرسپولیس رخ داده، مطرح شد به هر حال پرسپولیس نماینده کشور ما در بازی های آسیایی است، رقابت هایی که حریفان مختلف از کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای دور با تمهیدات و قدرت بسیار زیادی پا به مسابقات می‌ گذارند و پرسپولیس به عنوان یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات باید حمایت بیشتری شود. این ها مباحثی بود که با آقای کفاشیان در میان گذاشتیم.

منتقمی اضافه کرد: به هر حال ما می‌ دانیم که پرسپولیس برای حضور شایسته در رقابت های آسیایی باید تقویت شود، به همین خاطر در این جلسه سعی کردیم مباحثی همچون سقف بودجه و درخواست متمم بودجه را مطرح کنیم که خوشبختانه آقای کفاشیان که از قدیم الایام نسبت به ما محبت داشته اند، این بار نیز قول مساعد دادند تا نگرانی ها را برطرف کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: به هر حال تمام تلاش ما حضور پرقدرت پرسپولیس در مسابقات داخلی وآسیایی و رضایت هواداران پرشور و پرتعداد و در کل جامعه فوتبال ایران است. از این رو در این راه نیاز بیشتری به تعامل فدراسیون و سازمان لیگ داریم و به همین جهت امیدواریم که این تعامل طی هفته های آینده بیشتر و بهتر شود.
کد مطلب: 41654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *