۰
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۵
امام جمعه موقت تهران:

مذاکرات جز شفاف سازی مواضع ایران در جهان حاصلی ندارد

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه تاکید کرد: نباید در کشوری که اینقدر شهید دارد درهای آسمان به سوی ما بسته شود.
مذاکرات جز شفاف سازی مواضع ایران در جهان حاصلی ندارد
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه تاکید کرد: نباید در کشوری که اینقدر شهید دارد درهای آسمان به سوی ما بسته شود.

 مهمترین محورهای سخنان خطیب موقت جمعه تهران به شرح زیر است:

غفلت از مهدکودک‌ها خسارت‌بار است. اگر کودکی در دامن محیطی که در آن مناظر غفلت‌آور وجود دارد رشد کند، زیان‌آور است و در دوران کودکی باید فرد را با آوای قرآن و راستگویی آشنا کرد

فرهنگ شهدا باید بیش از پیش وارد کتب درسی شود و هنرمندان به جای اینکه ادب غرب را به قلم بکشند باید هنر شهدای امقلاب به روایت کنند و حماسه هنر بیافرینند‬.

آنچنان اقتداری با هوشیار مردم استکبار ستیز ایران به رووسای جمهور ایران منتقل می شود که در مجمع عمومی سازمان ملل چهره استکبار را برای جهان روشن میکنند و از مظلومان جهان دفاع می کنند‬.

‫در موضوع هسته ای حرف مردم همان حرف چند سال پیش است که می گویند انرژی هسته ای حق مسلم ماست‬.‫مذاکره نشانه منطقی بودن ماست‬.

آنچنان که رهبری فرمودند، ما به طرف های مقابل خود در مذاکرات هسته ای اعتماد نداریم. این مذاکرات جز شفاف سازی مواضع ایران در جهان حاصلی ندارد چون طرف مقابل هیچ منطقی ندارد و به هیج قانونی پایبند نیست و تنها راه ما در مقابل این جرثومه قانون شکن مقاومت است و لاغیر‬.

رعایت خطوط قرمز خواست قاطبه ملت ایران است، مساله آب سنگین اراک قابل تغییر نیست، ما خودمان برای خودمان تصمیم می گیریم. همان مطالبی که رهبر انقلاب بیان فرمودند نیاز فعلی ما است. دشمن حق ندارد بگوید چه نیازی داریم و چه نیازی نداریم و بخواهد نیاز ما را تعیین کند، بنابراین حق دادن به دشمن برای اینکه نیاز ما را بخواهد تعیین کند، خامی و خیانت به آرمان‌ها و جبهه‌ مقاومت در دنیاست و خلاف عزت و کیان دینی ما است.

اینها یک مشت درنده وحشی جنگلی هستند که می گویند به جای فردو جایی غنی سازی کنید که در تیررس ما باشد.

به مردم انقلابی یمن تبریک می گویم و پیام ملت ایران به ملت یمن این است که این پیروزی ابتدای راه شماست، شما رقیب دارید و حالا که در اوج هستید کار را رها نکنید و آینده نگر باشید تا فریب نخورد و غافل گیر نشوید‬.

وضعیت آبی کشور در شرایط مناسبی نیست. نباید در کشوری که اینقدر شهید دارد درهای آسمان به سوی ما بسته شود. روز عرفه در پیش است مردم فرصت مناجات و عبادت را از دست ندهند و بزرگان و مردم در این روز نماز باران بخوانند.

منبع:انتخاب
کد مطلب: 41696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *