۰
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۸
از رشيد مظاهري تا وحيد اميري

11 ستاره هفته دهم ليگ‌برتر

هفته دهم ليگ برتر فوتبال ايران به پايان رسيد و نفرات برتر اين هفته مشخص شدند.
11 ستاره هفته دهم ليگ‌برتر
بازیکن تاثیرگذار هفته لیگ‌برتر به انتخاب "ورزش سه"، شامل نفرات زیر هستند:

هفته دهم لیگ‌برتر با ثبت ۲۲ گل از خط دروازه ها گذشت. در هفته ای که لیگ رفته رفته نشان از رسیدن به ثبات تاکتیکی و غنای فوتبال داشت تیم های صبا، پرسپولیس، ذوب‌آهن و پیکان فاتحان هفته بودند و این نفرات درکسب نتایج موثر تیم خود یا ارائه بازی توانمند، تیم خود را یاری دادند.

دروازه‌بان:
رشید مظاهری(ذوب‌آهن): دومین برد ذوب‌آهن در حالی میسر شد که دروازه‌بان این تیم در لحظاتی که استقلال با تمام وجود برای کسب گل مساوی تلاش می‌ کرد. بازی درخشان ارائه کرد. این در حالی است که مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن چیزی از گلر اول این تیم کم نداشت.

مدافعان:
پیروز قربانی(صبای قم): بعد از مدت ها افت و ارائه بازی های متوسط، پیروزی برابر سایپا تیمی که با ۴ برد و یک مساوی روزهای خوبی را سپری می‌ کرد، فرصتی برای تولد دوباره این مدافع ۳۶ ساله بود. بازیکنی که روزگاری در تیم‌ملی بازی می‌ کرد.

سعید سالارزاده(نفت م. سلیمان): بازیکن سابق ملوان در کسب مساوی ۲ ـ۲ خارج از خانه برابر راه‌آهن ضمن ارائه یک بازی کم نقص با به ثمر رساندن گل از عوامل کسب امتیاز خارج از خانه تیم قعرنشین لیگ‌برتر بود.

هادی محمدی(ذوب‌آهن): یحیی گل‌محمدی بدون دلیل از هیچ بازیکنی به عنوان مرد موفق و شایسته تیم تجلیل نمی‌کند. در روزی که ذوب‌آهنی ها، حرفه ای و شایسته استقلال را بردند، هادی محمدی یکی از بهترین بازی هایش را در لیگ امسال ارائه داد.

هافبک ها:
محمد نوری(پرسپولیس): کاپیتان سرخپوشان یک بار دیگر موفق کار کرد و نشان داد که بی اهمیتی به او در دوران کادرفنی سابق اشتباه بوده است، او در هافبک دفاعی همانقدر خوب کار کرد که در پست مورد علاقه اش یعنی سنتر هافبک هجومی در بازی های اخیر خوب کار می‌کرد.

جاسم کرار(استقلال): استقلال باخت، اما بازی سزاوارانه جاسم کرار که در مقطع تازه حضورش در فوتبال ایران بهتر از همیشه کار می‌ کند یکی از دلایل ارائه بازی نسبتا خوب استقلال علیرغم باخت برابر ذوب‌آهن بود.

ایمان مبعلی(نفت): بازگشت او به سطح فنی گذشته اش با ارائه یک بازی خوب در اهواز و ارسال ۲ پاس گل کامل شد. مبعلی برای رسیدن به روزهای اوجش، تنها چند قدم دیگر فاصله دارد.

مازیار زارع(ملوان): ملوانان در خانه مساوی کردند، اما مازیار زارع هافبک غایب هفته های گذشته های ملوان مثل همیشه هنگام عصبانیت، صاحب انگیزه های مضاعف برای خودنمایی شد و عملکردش تا اندازه ای شایسته بود که لایق حضور در تیم منتخب هفته دهم لیگ‌برتر شد.

مهاجمان:
مسعود حسن زاده (ذوب‌آهن): بازیکن خط حمله ذوب‌آهن گل پیروزی ذوب‌آهن را زد. در صحنه گل، او با یک استارت موفق در یک صحنه امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری را مات کرد و عامل اصلی کسب ۳ امتیاز و تحصیل دومین برد ذوب‌آهن شایسته بود.

وحید امیری (نفت تهران): ۲ گل زد و یک بار دیگر نشان داد که می‌ توان روی او به عنوان یکی از مردان شایسته آینده فوتبال حساب کرد. ضربات سر امیری در بازی مقابل فولاد زیباترین گل های این هفته را شکل داد.

محمدرضا خلعتبری(سپاهان): از زمان حضور فرکی دومین گل مهم مردی ثبت شد که تخصص او زدن گل های مهم و به دست آوردن امتیازهای بسیار برای تیمش بوده است. دومین گل خلعتبری با لباس سپاهان باز هم در ورزشگاه یادگار امام به ثمر رسید.
کد مطلب: 41725
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *