۰
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
حدس مي زدم به اشتوريل گل بزنم

آزمون: جهانبخش پاس داد، من گل زدم

سردار آزمون که يکي از گل هاي تيم ملي مقابل اشتوريل را به ثمر رساند از اين اتفاق خوشحال است.
آزمون: جهانبخش پاس داد، من گل زدم
این مهاجم ۱۹ساله در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «بازی خیلی خوبی بود. محک مناسبی هم بود برای تیم ملی تا کادر فنی، بازیکنان را آزمایش کنند و آمادگی شان را بسنجند. تیم حریف هم بازیکنان آماده و نامداری در اختیار داشت. این تیم در یوفا کاپ حضور دارد ، مطمئنا تیمی که در آن سطح از مسابقات بازی می کند تنیم سطح بالایی است اما خوشبختانه بازیکنان تیم ملی توانستند خواسته های کی روش را در زمین پیاده کنند و در نهایت هم موفق شدیم این تیم پرتغالی را شکست بدهیم.»

سردار در مورد گلی که به ثمر رساند می گوید:« خیلی خوشحالم که برای تیم ملی گل زدم. البته مهم گل زدن من نبود، مهم موفقیت تیم بود. امیدوارم بتوانم همین روند را طی کنم و جواب اعتماد کی روش را بدهم.»

اما پاس گل را چه کسی به سردار داد؟ او می گوید:« علیرضا جهانبخش پاس گل مرا داد. ما دو تا ۵،۶ سال است که کنار هم بازی می کنیم و چشم بسته همدیگر را پیدا می کنیم. برای علی هم خوشحالم که یک گل زد و یک پاس گل داد. امیدوارم او هم بتواند به این روند رو به رشدش ادامه بدهد.»

از سردار پرسیدیم آیا فکر می کردی گل بزنی؟ پاسخ او مثبت بود:« حدس می زدم به این تیم پرتغالی گل بزنم. فقط به این خاطر که وظیفه یک مهاجم گل زدن است و من هم وقتی به زمین رفتم تلاش کردم تا برای تیم ملی مثبت باشم و جواب اعتماد کی روش را بدهم.»
کد مطلب: 42125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *