۰
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹

اخاذی از دختران با خودروی لوکس و وعده ازدواج

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت از دستگیری مردی که با دادن وعده‌های دروغین ازدواج اقدام به اخاذی از دختران می‌کرد خبر داد.
اخاذی از دختران با خودروی لوکس و وعده ازدواج
سرهنگ شهریار پشتام در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش سه دختر جوان به کلانتری ۱۰۳ گاندی مراجعه و در شکایتی اعلام کردند که مردی به نام «ب» آنان را اغفال کرده و به بهانه ازدواج از آنان کلاهبرداری و سرقت کرده است.

وی با بیان اینکه متهم با خودروی لوکس در خیابان‌ها پرسه زده و به دختران پیشنهاد ازدواج می‌داد گفت: با توجه به حساسیت موضوع و امکان ارتکاب جرایم دیگر از سوی این فرد تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی بررسی موضوع را به شکل ویژه در دستور کار خود قرار داده و با انجام تحقیقات چهره‌به چهره اقدامات خود برای شناسایی متهم را آغاز کردند.

سرکلانتر سوم پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که این فرد با نام‌های مستعار و به همراه یک خودروی لوکس در خیابان‌های شمال تهران تردد می‌کرد افزود: متهم با اغفال دختران جوان و پیشنهاد ازدواج به آنان اقدام به کلاهبرداری مالی و سرقت اموال با ارزش این دختران نظیر تلفن همراه و ... می‌کرد.

پشتام با بیان اینکه مدتی بعد با ادامه تحقیقات از سوی ماموران مشخص شد که متهم با یکی از دختران در محدوده پارک ساعی قرار ملاقات گذاشته و به وی پیشنهاد ازدواج داده است که در همین راستا بلافاصله تیمی عملیاتی به محل اعزام و متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر سوم پلیس تهران گفت: خودروی این فرد نیز توقیف شده و به پارکینگ انتقال داده شد و متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شد.
کد مطلب: 42860
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *