۰
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰

هروی: مخالفت‌ها با وزرای پیشنهادی علوم رنگ و بوی سیاسی دارد

عضو کمیسیون آموزش مجلس اعتقاد دارد که داستان دولت و مجلس در مورد وزیر علوم ادامه دارد.
هروی: مخالفت‌ها با وزرای پیشنهادی علوم رنگ و بوی سیاسی دارد
جواد هروی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان مجلس در رابطه با عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم گفت: مخالفان می‌گویند برخی افراد مدنظرشان نیست و می‌خواهند رئیس جمهور فردی را معرفی کند که برای نمایندگان شناخته شده باشد.

وی در مورد اینکه آیا این پروسه میان مجلس و دولت در مورد وزیر علوم ادامه دارد گفت: این داستانی است که تازه شروع شده است و همان داستان مولاناست که می گفت «دی شیخ با چراغ همی گشت شرح کز؛ دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست.» حالا هر چه ما می‌گوییم ما یافته‌ایم و جسته‌ایم، یافت نمی شود آقایان می‌گویند همان که یافت می‌شود به عبارتی آرزوست.

هروی گفت: روز اولی که در بحث دفاع از فرجی دانا صحبت کردم گفتم اگر این داستان ادامه پیدا کند و مجلس به فرجی دانا رای اعتماد مجدد ندهد ما دچار مشکلات و چالش‌های اساسی برای دولت و سیستم وزارت علوم می‌شویم و امروز دچار این چالش ها شده‌ایم و قطعاً این پروسه از این هم طولانی‌تر می شود.

وی در مورد اینکه عده‌ای وزرای پیشنهادی را جزو حلقه خاصی دانسته که رای دادن به آن حلقه را خط قرمز خود می‌دانند، تصریح کرد: این نظر عده‌ای از افراد در مجلس است و می بینیم که تعداد مخالفین امروز نسبت به وزیر پیشنهادی قبلی و یا عدم رای اعتماد به فرجی دانا بیشتر شده بود و به ۱۷۱ مخالف رسید و این نشان می دهد که تعداد مخالفین در قالب سیاسی رنگ و بو گرفته است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه تنش‌ها میان مجلس و دولت بیشتر شده است گفت: انتخاب وزیر علوم بزرگ ترین تنش میان دولت و مجلس است. زیرا تا کنون ۴ نفر برای این وزارتخانه به مجلس معرفی شده‌اند ولی ۲ سال است که پروسه تعیین وزیر این وزارتخانه طول کشیده است. مگر یک دوره ریاست جمهوری چندسال است که امور یک وزارتخانه اینگونه بگذرد و بر همین اساس قطعا این داستان ادامه دارد.
منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 42983
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *