۰
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۶
سردار شریف:

‌ برگزاری‌اجلاس جنبش غیرمتعهدها خط بطلانی بر انزوای ایران است

مسوول روابط عمومی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران خط بطلانی بر تبلیغات مغرضانه رسانه‌های نظام سلطه مبنی بر انزوای جمهوری اسلامی ایران است.
سردار سرتیپ پاسدار 'رمضان شریف' با بیان این كه نظام سلطه تبلیغات رسانه‌ای سنگینی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است افزود:آنها تلاش می‌كنند با دنبال كردن سناریوی ایران هراسی در منطقه، فشارها علیه كشورمان را افزایش دهند؛ اما برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران، این تلاشها را خنثی می‌كند.

وی با بیان این كه جمهوری اسلامی ایران كشوری تعیین كننده و تاثیرگذار در منطقه است خاطرنشان كرد‌:‌ برگزاری اجلاس شانزدهم جنبش غیرمتعهدها به میزبانی تهران به اعتبار این اجلاس می‌افزاید.

مسوول روابط عمومی كل سپاه پاسداران افزود:‌همه ملت‌ها خواستار اقتدار، آزادی و توانمندی هستند و این در حالی است كه جمهوری اسلامی ایران از همه آنها برخوردار است.

سردار شریف اضافه كرد:‌ ‌همه كشورهایی كه از سلطه نظام استكباری بر جهان خسته شده‌اند به دنبال یك گفتمان جدید هستند واین آرزو در گفتمان نظام جمهوری اسلامی ایران نهفته است.

وی ادامه داد:‌ تجربه سال‌های گذشته نشان داده است كه پیام گفتمان انقلاب اسلامی به گوش هر فردی كه می‌رسد، حتی اگر در آمریكای لاتین باشد، مورد توجه قرار می‌گیرد.

مسوول روابط عمومی كل سپاه افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران بهای سنگینی برای استقلال و آزادی خود پرداخته و براین اساس می‌تواند الگویی برای سایر اعضای جنبش غیرمتعهدها باشد.

سردار شریف تصریح كرد‌: مهم ترین انتظار از اعضای جنبش غیرمتعهدها این است كه به فلسفه تشكیل اجلاس توجه كنند و از توانمندی‌های خود برای رهایی از سلطه اقتصادی، سیاسی و نظامی قدرت‌های بزرگ استفاده كنند.

شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها روزهای نهم و دهم شهریور در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار می‌شود.

نشست كارشناسان ارشد شانزدهمین اجلاس سران كشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها از امروز با حضور 'علی اكبرصالحی' وزیر امورخارجه كشورمان در مركز همایش‌های بین المللی صداو سیما آغاز به كار كرد كه به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

پس از نشست كارشناسان ارشد، وزیران امور خارجه كشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها نیز در روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه نشستی را برگزار خواهند كرد و پس از آن نشست سران برگزار می شود.

کد مطلب: 4304
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *