۰
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲
انزلي همچنان در قعر

ملوان 2 - پديده 2؛ تقسيم امتيازات در انزلي

ملوان در هفته شانزدهم ميزبان پديده بود که در نهايت دو تيم به تساوي رضايت دادند.
ملوان 2 - پديده 2؛ تقسيم امتيازات در انزلي
ملوان در شرایطی که میزبان پدیده بود نتوانست دست پر از این میدان بیرون بیاید.

هفته شانزدهم لیگ برتر - ورزشگاه: تختی انزلی؛ بدون تماشاگر
داور: اشکان خورشیدی؛ کمک ها: محمد راهی و محسن رحیم پور

اخطار: صادق محرمی ۲۵ از ملوان
گل: میلاد غریبی (۸)، رضا ناصحی (۸۰) برای پدیده، محسن یوسفی (۹)و(۵۰) برای ملوان

ملوان: ایمان صادقی، ابوالحسن جعفری، عزت الله پورغاز، احمد آهی، صادق محمدی(۶۶ کنعانی)، سعید یوسف‌زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، صادق محرمی، جلال رافخایی و محسن یوسفی
سرمربی: اسلوبودان مسیلوویچ

پدیده: مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، میلان یوانوویچ، ایگور پراهیچ، رضا ناصحی، محمد نژاد مهدی(۵۷ علی چوپانی)، زوران کنزوویچ، اکبر صادقی، میلاد غریبی، مهدی خیری(۵۷ بهادر نسیم‌اف) و عباس محمد رضایی(۶۳ کیوان امرایی)
سرمربی : علیرضا مرزبان

شرح گل‌ها:
۱-۰ (پدیده): میلاد غریبی در گوشه محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و ضربه اش را دور از دست صادقی وارد دروازه این تیم کرد و پدیده را جلو انداخت.
۱-۱ (ملوان): در حالی که پدیده ای ها در شادی گل خود بودند، مازیار زارع توپ را به شکل چیپ برای عزیز معبودی فرستاد و سانتر این بازیکن را محسن یوسفی به زیبایی وارد دروازه پدیده کرد.
۱-۲ (ملوان): جلال رافخایی با نفوذ به محوطه جریمه پدیده و پاس رو به بیرون خود، محسن یوسفی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن دومین گل خود و ملوان را رقم بزند و تیمش را پیش بیندازد.
۲-۲ (پدیده): پدیده ای ها که بعد از عقب افتادن از ملوان حلقه محاصره شان را روی دروازه این تنگ کرده بودند در نهایت در دقیقه ۸۱ توسط رضا ناصحی به گل رسیدند. سانتر از جناح راست پدیده ای ها با ضربه سر مهاجم این تیم گل تساوی را برای شاگردان مرزبان رقم زد.

شرح بازی در نیمه اول:
ملوان که با شروع نیم فصل و جذب پژمان نوری به دنبال جدایی از قعر جدول است در همان ابتدای بازی غافلگیر شد و پدیده ای ها با گل غریبی جلو افتادند. اما ملوان با حضور مازیار و نوری و اکبر صادقی آماده توانستند خیلی زود گل خورده را توسط یوسفی پاسخ دهند. تیم مسیلوویچ که به نظر می رسد در عمق خط دفاع با مشکلات زیادی روبرو است بارها به بازیکنان پدیده فرصت داد و البته روی شوت های بازیکنان خود برای به دست آوردن نتیجه در این بازی حساب ویژه ای باز کرده است.
نیمه اول این دیدار در نهایت با گلی که میلاد غریبی برای پدیده و محسن یوسفی برای ملوان زد با تساوی به پایان رسید و دو تیم خود را مهیای ۴۵ دقیقه دوم کردند.

دقایق حساس:
دقیقه ۲: پدیده ای ها در محوطه جریمه صاحب توپ شدند و در حالی که مدافعان ملوان جا مانده بودند در نهایت توپ را به کرنر فرستادند و در ادامه ضربه کرنر پدیده ای ها را با ضربه پشت پا بازیکن این به ایمان صادقی رسید.
دقیقه ۱۴: پژمان نوری که در میانه میدان برای ملوان به میدان می رفت ضربه راه دورش را به سمت دروازه پدیده شلیک کرد که توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه ۱۶: بار دیگر سانتر صادق محمدی را محسن یوسفی تاثیر گذاشت که ضربه سر بازیکن ملوان را روشنگر به راحتی دفع کرد.
دقیقه ۲۰: جلال رافخایی در گوشه محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد و در حالی که یک مدافع برای او مزاحمت ایجاد کرده بود شوتش را با اختلاف به بیرون زد.
دقیقه ۲۳: ابولحسن جعفری یک گل را برای ملوان خرید؛ مدافع ملوانی ها در حالی که ایمان صادقی از دروازه اش خارج شده بود ضربه مهاجم پدیده را از روی خط بیرون آورد.
دقیقه ۲۴: شوت راه دور مهاجم ملوان را روشنگر از گوشه دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه ۲۹: پدیده که در این بازی قلب دفاع ملوان را نشانه گرفته بود بار دیگر از این منطقه صاحب توپ شد و میلادغریبی ضربه اش را به سمت انزلی چی ها روانه کرد که توپ بعد از برخورد با مدافع این تیم به کرنر رفت.
دقیقه ۷۰: پدیده ای ها که بعد از عقب افتادن از ملوان، فشارشان روی دروازه این تیم را افزایش داده بودند، روی ضربه سر نسیم اف ، ایمان صادقی را به زحمت انداختند که گلر ملوان توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۷۳: کیوان امرایی درون محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و ضربه اش را به سمت دروازه صادقی زد که با فاصله کم به بیرون رفت.
دقیقه ۷۸: ملوان روی ضد حمله و توسط پژمان نوری صاحب توپ شد و پاسش را درون محوطه جریمه فرستاد و طی یک رفت و برگشت توپ به خود نوری رسید که ضربه اش بعد از برخورد با مدافع پدیده برگشت داده شد.

حاشیه ها:
* پژمان نوری که بعد از مدت ها دوری از انزلی با جدایی از استقلال به ملوان بازگشت، با پیراهن شماره هشت در ترکیب اصلی به میدان رفت.
* در ابتدای بازی بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت یکی از قدیمی‌ترین هواداران ملوان یک دقیقه سکوت کردند.
* بار دیگر حاشیه روی نیمکت ملوان و مسیلوویچی که از دست بازیکنانش به شدت شاکی بود. سرمربی ملوان بار دیگر و در اواسط نیمه اول از دست مترجم تیمش شاکی بود و روی نیمکت از اسدی خواست خیلی زود و دقیق نکات مورد نظرش را به بازیکنان منتقل کند.
* در ابتدای نیمه دوم داور و کمک داور این دیدار به تورهای دروازه ورزشگاه تختی ایراد گرفتند و به دلیل پارگی و خرابی تور دروازه و رفع این مشکل دقایقی نیمه دوم این دیدار به تاخیر افتاد.
کد مطلب: 43306
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *