۰
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۱

جزئیات جلسه تیموریان با قلعه‌نویی و استقلالی‌ها

جلسه تیموریان با مسئولان باشگاه استقلال باز هم بدون صدور رضایت نامه به پایان رسید و قرار شد تیموریان تا یکشنبه صبر کند و بعد تصمیم نهایی را بگیرد.
جزئیات جلسه تیموریان با قلعه‌نویی و استقلالی‌ها
باز هم جلسه آندو تیموریان با مدیران باشگاه استقلال بی نتیجه ماند تا این شائبه به وجود آید که آنجا در استقلال هیچکس نمی خواهد جدایی تیموریان را سند بزند و همه سعی دارند اول آندو را نگه دارند و دوم اگر تیموریان جدا می شود آنها نفر نهایی این جدایی نباشند و رفتن آندو به نام آنها سند نخورد.

این ماجرا از دو هفته قبل تاکنون وجود داشته تا جاییکه ابتدا افشارزاده رضایت نامه تیموریان را منوط به جلسه یکشنبه گذشته در هیات مدیره کرد و در آن جلسه هم هیات مدیره، جدایی تیموریان را منوط به دست خط قلعه نویی کرد و قلعه نویی هم این جدایی را به تصمیم مدیران باشگاه عودت داد و در نهایت کمیته انتقالات مسئول این بحث شد آنهم با حضور امیر قلعه نویی.

ظاهرا دلخوری تیموریان سه بخش دارد؛ بخش اول فنی است و به انتقادهای امیر قلعه نویی باز می گردد، بخش دوم بر خورد لیدرها و درگیری با آنها بود که به درگیری لفظی انجامید و بخش سوم به عدم دریافت دستمزدش ارتباط دارد که در جلسه امروز این سه موضوع به بحث کشیده و پورحیدری واسطه شد تا آنها حل شود.

نکته اینجاست که تقریبا در هیچ کدام از موارد یاد شده توافقی حاصل نشد به ویژه در مورد لیدرها و البته بحث مالی چرا که اختلاف حساب این دو با هم بسیار زیاد است تا جاییکه استقلال تاکنون تنها ۱۰ درصد دستمزد تیموریان را به وی پرداخت کرده است. با احتساب اینکه چهارصد میلیون از سالهای قبل طلب دارد.

در نهایت اینکه فاصله دیدگاه‌ها بسیار زیاد است و به همین دلیل توافقی در هیچ کدام از موارد به دست نیامد و قرار شد تیموریان با پادر میانی پورحیدری تا یکشنبه صبر کند و باشگاه بکوشد دستمزد عقب افتاده وی را تهیه کند. از سوی دیگر لیدرها هم می‌خواهند از تیموریان دلجویی کنند و ...

امیر قلعه نویی هم که در این نشست حضور داشت بیشتر به بیان مشکلات باشگاه و تیم فوتبال استقلال اشاره کرد و خیلی در مورد تیموریان اظهار نظر نکرد!

لازم به ذکر است اسپانسر باشگاه استقلال طبق اعلام مسئولان باشگاه تاکنون چهارده میلیارد در استقلال خرج کرده اند و بعید است تا یک شنبه پول دیگری به استقلال تزریق شود.
کد مطلب: 43331
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *