; ?>; ?> با یک اشاره رهبری هر دشمنی از صفحه روزگار حذف شدنی است - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۳
آیت‌الله خاتمی:

با یک اشاره رهبری هر دشمنی از صفحه روزگار حذف شدنی است

امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران هر لحظه اماده است با یک اشاره رهبری هر دشمنی را از صفحه روزگار حذف کند.
 آیت‌الله سید احمد خاتمی بعد از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان عنصر فداکاری،و علم و فرهیختگی را به عنوان دو شاخصه اساسی و مهم در مرامنامه شهرستان شبستر مطرح کرد.

وی، شهرستان شبستر را دارای پیشینه‌ تاریخی غنی و ارزشمند به عنوان مهد علم، ادب و فرهنگ همچنین یکی از نقاط علم‌پرور و عالم‌خیز در زمینه‌های مختلف دانست.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به قابلیت‌ها و ظرفیتهای کم‌نظیر علمی، فرهنگی و معنوی با دارا بودن ۳۶۵ شهید، ۶۵۰ جانباز و ۴۵ آزاده دفاع مقدس اشاره کرد و ان را قابل تمجید خواند.

آیت‌الله خاتمی، شهرستان شبستر را یکی از شهرهای علم‌خیز و عالم‌پرور همچنین مفتخر به زادگاه پدری و اجداد مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: این شهرستان با توجه به قابلیت‌های ویژه فرهنگی و علمی یعنی دارا بودن هفت مرکز دانشگاهی و دو حوزه علمیه در دو بخش شبستر و تسوح با وجود عالمانی چون مرحوم عالمی امام جمعه اسبق شهرستان شبستر و آیت‌الله مجتهد شبستری عالم بصیر و ارزشمند همچنین عالمان دیگر می‌تواند به یکی از قطب‌های بارز علمی و فرهنگی در کشور تبدیل شود.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی در شهرستان شبستر را به عنوان عامل احیای دین، قرآن و اسلام، ارتقاء شهرستان دانسته و بر توسعه و تقویت این حوزه‌ها تاکید کردند.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنانش به کید، حیله و توطئه دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از آغاز خلقت تا پایان خلقت دشمنان اسلام لحظه‌ای در زمینه توطئه علیه اسلام و قرآن آرام نگرفته و نخواهند گرفت.

وی تصریح کرد: مدام علیه دین اسلام توطئه می‌کنند، این توطئه‌های پلید در زمان پیامبران اسلام و ائمه اطهار (ع) هم بوده است که خداوند متعال با مصداق "مکرو و مکرالله ان‌الله خیر الماکرین"، حیله‌ها و توطئه‌های آنان را به خودشان برگردانده است.

امام جمعه موقت تهران، تاریخ حکومت ۱۰ساله پیامبر اسلام و توطئه‌های دشمنان اسلام که با ۸۰ جنگ همراه بود و حکومت پنج ساله حضرت علی (ع) در آن دوران پرمشقت گواهی بر اثبات این مدعا دانست.

وی تصریح کرد: دشمنی دنیای استکبار ریشه در دین ما دارد و طبع حکومت دین برای دشمنان ناخوشایند است.

آیت‌الله خاتمی، نظام انقلاب اسلامی ایران را در دنیا یک نظام مقتدر و بی‌سابقه دانست و با اشاره به چهار شاخصه مهم پیشرفت در کشور افزود: امروز ایران اسلامی مفتخر است که در راس نظام رهبری مقتدر، شجاع و باهوش یعنی مقام معظم رهبری قرار دارد که همچنان محبوب قلب‌هاست از این رو مردم عزیز با دل و جان او را قبول دارند و منتظر یک اشاره رهبری هستند تا دشمن را نابود کنند.

وی تصریح کرد: شاخصه دوم پیشرفت ما در کشور توفیقات علمی است، امروز ایران اسلامی در زمینه‌های هوافضا، پزشکی و فناوری جزو ۱۰ کشور اول دنیا است البته همه این پیشرفت‌های کلان مدیون راهنمایی‌ها و رهبری‌های مقام معظم رهبری (مدظله) است.

امام جمعه موقت تهران افزود: شاخصه دیگر پیشرفت در کشور اقتدار نظامی است، امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تدابیر مقام عظمای ولایت از چنان بازوی مقتدر و توانمند نظامی برخوردار است که اگر دشمنان انقلاب اسلامی بخواهند کمترین آسیبی به کشور بزنند تل‌آویو با خاک یکسان می‌شود و این همان قدرت دفاعی ماست که اگر لازم باشد استفاده می‌کنیم.

وی گفت: شاخصه چهارم شاخصه مردم است، به برکت خون شهدا و پایمردی مردم دشمنان انقلاب اسلامی تا به حال نتوانسته‌اند هیچ خللی در روحیه مردم به وجود آورند و آنها را از نظام جدا کنند چرا که نظام انقلاب اسلامی نظام مکتبی است و ارتباط مردم عزیز ما هم ارتباط مکتبی است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: هرچند دشمن می‌خواهد با فشار اقتصادی مردم را از نظام جدا کند اما این کوتاه‌مدت است و مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی این گردنه حساس تاریخی را به فضل الهی پشت سر خواهند گذاشت.

کد مطلب: 4492
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *