۰
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷

تداوم بی‌شکست فولاد با 12 تاریخی در عربستان

فولاد تیم کامیاب این هفته لیگ بعد از پیروزی فوق العاده 2 ـ 1 برابر استقلال که بعد از شکست در نیمه اول برابر این حریف برایش ثبت شد، چهارشنبه در ریاض به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت.
تداوم بی‌شکست فولاد با 12 تاریخی در عربستان
الهلال که در مسابقات امسال عملکرد چندان خوبی، براساس توان و واقعیت هایش نداشته برابر فولادی قرار می‌ گیرد که در ۸ بازی لیگ سال گذشته قهرمانان آسیا بدون باخت حذف شد و امسال هم بدون حتی یک باخت، با ۳ مساوی در دول اول بازی ها، عملکردش موفق نبوده است. اگر فولاد در ریاض به الهلال نبازد، می‌ تواند به صعودش امیدوار شود.

* دوازدهمین مصاف متوالی فولاد برابر آسیایی ها در شرایطی انجام می‌ شود که فولادی ها نسبت به استارت آغاز فصل خود از وجود آرش افشین، بختیار رحمانی، ایوب والی، سروش رفیعی، سروش سعیدی و ... بی بهره است.

* در ۶ بازی گذشته این گروه نتایج زیر ثبت شده است:
فولاد صفر ـ السد قطر صفر
لوکوموتیو ۱ ـ فولاد ۱
فولاد صفر ـ الهلال صفر
الهلال ۳ ـ لوکوموتیو تاشکند۱
السد ۱ ـ الهلال صفر
السد ۶ ـ لوکوموتیو ۲

* در حال حاضر السد ۷، الهلال ۴، فولاد ۳ و لوکوموتیو یک امتیاز دارند و فولاد علیرغم بی شکستی کاری سخت برای صعود دارد.

* بازی رفت ۲ تیم در روز ۲۶ اسفند در حالی صفر ـ صفر تمام شد که گیلت گاوان داور استرالیایی بازی قضاوت این بازی را انجام داد و فولادی ها عملکردی شایسته در این بازی داشتند و حتی ضربه ماتیاس چاگو در دقیقه ۶۰ به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. با این حال اگر در تیم فولاد شریفات، چاگو و جماعتی خوب کار کردند، در تیم الهلال هم تیاگو نوس برزیلی شایسته کار کرد و بهترین بازیکن میدان بود. هر چند کارشناسان ای اف سی، مهرداد جماعتی را به عنوان بازیکن برتر انتخاب کردند.
کد مطلب: 45174
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *