۰
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۶

چه کسی به تبریزی‌ها اطلاعات اشتباه داد

بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از تساوی خانگی مقابل نفت تهران و از دست دادن عنوان قهرمانی به شکل عجیبی شادی کردند. این شادی نشان می‌داد که به بازیکنان و تماشاگران گفته‌اند قهرمان شدید!
چه کسی به تبریزی‌ها اطلاعات اشتباه داد
در پایان دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد و با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت بازیکنان تیم تراکتورسازی به شکل غیر منتظره‌ای دست به شادی زدند.

درحالی که با پایان این بازی تراکتورسازی عنوان قهرمانی را از دست داد و به سپاهان هدیه داد بازیکنان این تیم پیراهن خود را در آوردند و با دویدن در نقاط مختلف زمین به شادمانی پرداختند که کاملا جای تعجب داشت چرا که آنها در آخرین روز جام قهرمانی را از دست دادند.

بعد از این اتفاق، هواداران تیم تراکتورسازی هم به داخل زمین هجوم بردند و بازیکنان با پرچم بزرگ باشگاه دور افتخار زدند. در ادامه زمین ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ناگهان خلوت شد و هواداران به بیرون هدایت شدند.

در این مورد گفته می‌شود بعد از اینکه آندرانیک تیموریان از زمین اخراج شد و قهرمانی تراکتورسازی به خطر افتاد، برای جلوگیری از درگیری های احتمالی به تماشاگران و بازیکنان اعلام شده که سپاهان برابر سایپا به تساوی رسیده و تراکتورسازی هم با این تساوی قهرمان شده است!
کد مطلب: 45622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *