۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۳
عسکری:

از مدیران بازنشسته مالیاتی استفاده می شود

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مدیران مالیاتی که بازنشسته شده‌اند در قالب طرح جامع مشاوران تخصص خود را رسما ادامه می‏دهند.
 علی عسکری بعدازظهر چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر به موقعیت ویژه استان بوشهر در فعالیت‌های اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت‌ها و اقداماتی که در عرصه مالیاتی انجام می‌شود به مراقبت بیشتری نیاز دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تقدیر از تلاش مجموعه مالیاتی استان بوشهر در راستای تحقق اهداف سازمانی، اضافه کرد: استان بوشهر از استان‌های موفق در این عرصه است.

وی به تصویب طرح جامع مشاوران مالیاتی در سازمان مالیات بر ارزش افزوده کشور اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس این طرح مدیران مالیاتی که بازنشسته شده‌اند از سیستم خارج نمی‌شوند بلکه در قالب طرح جامع مشاوران تخصص خود را رسما استمرار می‏دهند.

عسکری به وضعیت این طرح اشاره کرد و با اشاره به تبدیل این طرح به قانون و تصویب آن توسط دولت، ادامه داد: این طرح در مسیر قانون سازماندهی شده و در اجرای آن از افراد مورد اعتماد استفاده خواهد شد. اعضای هیئت مشخص و قطعی شده و مجمع آن ظرف یکی دو هفته آینده به طور رسمی تشکیل شده و عضوگیری می‌کند.

استاندار بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه بازنشستگان می‌توانند مشاوران بسیار خوبی برای مدیران باشند، اظهار داشت: باید پس از بازنشتگی از مدیران به خوبی استفاده شود و از از تجربه، تخصص و توان آنها بهره ببریم.

محمدحسین جهانبخش به حساسیت کار و فعالیت در عرصه مالیاتی اشاره کرد و افزود: طرح جامع مشاوران مالیاتی اقدام بسیار خوبی برای بهره‌مندی از تخصص و تعهد مدیران بازنشسته در راستای اجرای اصلاح قوانین و بهبود امور مالیاتی در کشور است.
کد مطلب: 5685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *