۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۹
نامزد رياست جمهوري امريکا اظهار داشت:

پول و صهيونيسم تصميم گير اصلي در انتخابات امريکا

نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۲ امریکا با بیان اینکه تمام حرکت های انتخاباتی امریکا را لابی های پولی و صهیونیستی و رسانه های وابسته به آنها تعیین می کند، گفت: پول های هنگفت تبلیغاتی تعیین می کند دمکرات ها پیروزند یا جمهوری خواه ها.
میلر مرلین در مصاحبه با بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما تاکید کرد: دولت مردان امریکا به رغم اینکه سعی دارند بگویند ما طرفدار دمکراسی هستیم بسیار بسته عمل می کنند و نشانه آن حضور دولتمردان و خانواده های آنها در دوره های مختلف ریاست جمهوری در بالاترین سطوح سیاسی است وکار مستقلی چون من در انتخابات بسیار دشوار است.
وی با بیان اینکه برای ورود به کاخ سفید باید با لابی های مختلفی در ارتباط باشیم گفت: لابی صهیونیستی ((ای پک)) یکی از این لابی هاست که همه سیاستمداران را گرفتار خود کرده است.
این نویسنده، فیلم ساز و نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری امریکا تاکید کرد: قانون را هم برای سیاستمداران امریکا ((ای پک)) می نویسد.
مرلین با اشاره به آرای بیشتر الگور در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به اوباما و پیروزی اوباما در عین ناباوری مردم
امریکا، در یک جمله گفت:‌ سیستم حکومتی امریکا بسیار فاسد است.
وی با بیان اینکه چه جمهوری خواهان و چه دمکرات ها یک مرام و خط سیر دارند افزود: ‌مردم امریکا به دنبال الگوی جدید حکومتی هستند چرا که حتی اوباما هم که با شعا رتغییر آمد نتوانست سیاست های نظامی گری، اقتصادی و قانونی غلط امریکا را تغییر دهد.
مرلین با اشاره به اینکه در امریکا برخی رسانه ها هستند که می خواهند مستقل و درست عمل کنند گفت: نمی توان در امریکا رسانه ای داشت و سالم بود چرا که همه باید وامدار صهیونیست ها باشند.
نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۲ امریکا با بیان اینکه بوش با دو جنگ بزرگ علیه افغانستان و عراق و اوباما با ادامه سیاست های جنگ طلبی خود به ملت امریکا خیانت کردند و رسانه ها نیز به این خیانت دامن زدند افزود: ‌جوانان و مردم امریکا هزینه های این جنگ طلبی ها را پرداخت کرده و دیگر از تجاوزگری مردان خود خسته شده اند و این خستگی را در جنبش وال استریت و ((تی پارتی)) به وضوح دیدیم.
مرلین گفت: دولت مردان امریکا تنها می خواهند عرضه اندام نشان دهند و خود را صاحب دنیا بدانند اما باید بدانند که باید پاسخگوی بسیار از سوالات باشند که نیستند.
وی با طرح این سوال، آقای بوش آیا این پیام عیسی مسیح است که بین ادیان اختلاف بیاندازید؟ گفت: اسلام هراسی تاکتیکی بسیار خطرناک و طرح ریزی یک سناریوی جنگ طلبی است.
مرلین با تاکید بر اینکه لابی های صهیونیستی - امریکایی به دنبال خط کشی بین ادیان هستند تاکید کرد: این تنها بوی طرح ریزی جنگ را می دهد.
وی گفت: قبل از اینکه به ایران بیایم رسانه ها ذهن من را طوری ساخته بودند که خیال می کردم ایران کشوری است که تروریست پرورش می دهد اما وقتی به ایران آمدم مردم این کشور را مردمی رئوف و با تمدنی کهن یافتم.
نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۲ امریکا تاکید کرد:‌ به امریکا که بازگشتم وظیفه دارم مردم این کشور را به واقعیت های ایران اشنا کنم چرا که مردم امریکا در تهاجم رسانه ها به صورت دیگری به ایران فکر می کنند.
مرلین با بیان اینکه دولت مردان امریکایی باید جاه طلبی بین المللی و جنگ طلبی خود را پایان دهند تصریح کرد: مردم امریکا به طمع ورزی لابی های صهیونیستی - امریکایی پی بردند و در این زمانه می دانند که تاوان آ‌ن را ملت های مظلوم به خصوص فلسطینیان می دهند و این مسئله برای مردم امریکا قابل تحمل نیست.
وی با بیان اینکه نفوذ صهیونیست ها باعث شده است که روز به روز از قدرت امریکا کاسته شود تاکید کرد: علاقه دارم روزی تمام پرده های صهیونیست ها کنار رود و همه چیز برای مردم دنیا عیان شود و معتقدم آن روز‌، روزی است که هیچ جای امنی برای سیاستمداران امریکایی وجود نخواهد داشت.
کد مطلب: 5714
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *