۰
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۹
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :

۱۲۰ کشور دنیا در راستای مواضع ایران و علیه آمریکا، دعوت به مقاومت شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: رقابت سیاسی ایران و آمریکا در اجلاس غیرمتعهدها یک جنگ واقعی بود در این جنگ، نه تنها آمریکا متحمل شکست شد بلکه ۱۲۰ کشور دنیا در راستای مواضع ایران و علیه آمریکا، دعوت به مقاومت شدند.
علی جلیلیان نماینده مردم اسلام‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای خبرگان رهبری گفت: تحلیل رهبر معظم انقلاب از فضای بین‌المللی و اجلاس غیرمتعهدها کاملا کارشناسی و منطبق با واقع بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، ایران در اجلاس نم درباره سیاست‌های کلی خودسانسوری نکرده است، افزود: ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در مواضع خود به ویژه سیاست خارجی خودسانسوری نداشته است و همواره مواضع بین‌المللی خود را با صراحت عنوان کرده است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها مواضع صریح، شفاف و قاطعی درباره ساختار سازمان ملل و فلسطین مطرح کردند، درحالی که بسیاری از کشورهای دنیا حاضر نیستند، مواضع خود را به طور صریح بگویند.

وی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری بر روشن بودن مواضع اصرار دارند، نشان از حقانیت بیانات ایشان در امور مختلف است.

نماینده مردم اسلام‌آباد در مجلس درباره تعبیر جنگ دیپلماتیک مقام معظم رهبری نیز گفت: رقابت سیاسی ایران و آمریکا در اجلاس غیرمتعهدها یک جنگ واقعی بود که در این جنگ، نه تنها آمریکا متحمل شکست شد بلکه ۱۲۰ کشور دنیا در راستای مواضع ایران علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی، دعوت به مقاومت و ایستادگی شدند.

وی افزود: پیروزی ایران در اجلاس غیرمتعهدها کاملًا مشهود و محسوس بود و لازم است مسئولان با تبعیت از مقام معظم رهبری بر این پیروزی تاکید و اجازه ندهند تا آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف به دنبال منحرف کردن افکار عمومی از پیروزی ملت ایران در جنگ دیپلماتیک با آمریکا باشد.

جلیلیان در پایان گفت: شکست آمریکا و انگلیس از ایران در جنگ دیپلماتیک موجب تقویت قدرت دیپلماتیک ایران در عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد.
کد مطلب: 5744
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *