۰
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۷

نروژ رژیم صهیونیستی را عامل بحران مالی تشکیلات خودگردان دانست

وزیر امور خارجه نروژ اعلام کرد که رژیم صهیونیستی عامل اصلی بحران مالی تشکیلات خودگردان فلسطین است.
روزنامه صهیونیستی«معاریو» به نقل از «یوناس گار استوره» نوشت که رژیم اشغالگر یکی از عوامل اصلی عدم توسعه اقتصادی فلسطینیان است که باعث شده است اقتصاد آنها در آستانه فروپاشی قرار گیرد.

استوره این اظهارات را دیروز در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بیان و تاکید کرد که بحران اقتصادی فلسطینیان باید برای اسرائیل نگران‌کننده باشد.

این وزیر نروژی به طور خاص بر روی اقدامات اسرائیل در منطقه موسوم به منطقه «C» تحت سیطره امنیتی و شهری اسرائیل متمرکز شد و گفت که توسعه شهرک‌های اسرائیلی در این منطقه و تخریب خانه‌های فلسطینیان و نیز محدودیت‌هایی که برای استقرار فلسطینیان قرار داده شده همگی موانعی بر سر راه توسعه اقتصاد فلسطین است.

این در حالی است که تظاهرات مردمی در اعتراض به گرانی و افزایش قیمت کالاهای اساسی در استان‌های مختلف کرانه باختری تشدید شده و در همین راستا جوانان خشمگین در چندین شهر تظاهرات کرده و لاستیک‌های خودروها را آتش زدند.

جوانان فلسطینی از ساعات اولیه صبح امروز در چندین استان کرانه باختری با آتش زدن لاستیک خودروها باعث مسدود شدن خیابان‌ها شدند.

تظاهرات مردمی در اعتراض به گرانی‌ها و تورم اقتصادی از بعداز ظهر دیروز در بیشتر استان‌های کرانه باختری تشدید شده و تا پاسی از شب ادامه داشت.
کد مطلب: 5865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *