۰
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷

باهنر:برگزاري اجلاس غير متعهدها اقتدار انقلاب را به رخ جهانيان كشيد

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه استكبار با تمام توان براي منزوی کردن ایران اسلامي تلاش مي‌كند، خاطرنشان كرد: به انزوا كشيدن ايران اسلامي با توجه به ايمان مردم، ولايت فقيه و الگوپذيري از شهدا، خيال خامي است و دشمن راه به جايي نمي‌برد.
محمدرضا باهنر در چهارمین یادواره ۲۹ شهید روستای پابند بهشهر افزود: دشمن از انرژي هسته‌يي و دموكراسي مردم ايران هراسان نيست بلكه از موج اسلام گرايي كه توسط ايران اسلامي در جهان همه گير شده است در هراس است.

وي اظهار داشت: خوشبختانه ايران اسلامي با پيروي از ولايت فقيه اكنون در جايگاه رفيع جهاني قرار دارد و همين اسلام و ايمان ايران اسلامي است كه از اين كشور ام القراي جهان ساخته است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا بركت اين انقلاب و اسلام هستند و بايد همه ما به وصاياي شهدا كه قريب به اتفاق ولايت فقيه را مهمترين عامل وحدت دانسته و به اطاعت پذيري از ولي فقيه تاكيد داشته‌اند، توجه كنيم.

وي با اشاره به بروز برخي ناملايمات و مشكلات در كشور گفت: مشكلات در هر كشور و نظامي وجود دارد و بايد با همدلي و وفاق در جهت برداشتن اين مشكلات اقدام كنيم.

باهنر همچنين با اشاره به موفقيت ايران در برگزاري اجلاس نم تصريح كرد: دشمن و استكبار با تمام توان در جهت خدشه دار كردن

اين اجلاس اقدام كردند و از طريق تهديد و برنامه ريزي‌هاي مختلف در فكر ممانعت از برگزاري مناسب اين اجلاس در ايران بودند كه به اهداف شومشان نرسيدند.

وي ادامه داد: خوشبختانه برگزاري مناسب اجلاس غير متعهدها اقتدار و عظمت اين انقلاب را به رخ جهانيان كشيد و خوشبختانه با كمترين حاشيه و بدون كوچكترين مشكلي اين اجلاس به پايان رسيد كه بايد شاكر خداوند باشيم.
کد مطلب: 5928
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *